0 1 0 0 0 1.04.2016Kosmetyki Yoskine promowane jako „japońska moc odmładzania” (wideo)Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Yoskine, kosmetyków z portfolio firmy Dax Cosmetics. Aktywności pod hasłem „Japońska moc odmładzania” będą promować wszystkie serie odmładzające marki.
0 1 0 0 0 1.04.2016LG Electronics rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w InternecieObsługę online LG Electronics Polska poprowadzi MEC. Producent elektroniki kontynuuje strategię optymalizacji komunikacji marketingowej 360 stopni.
1 1 0 0 0 1.04.2016Fundacja Spełnionych Marzeń zachęca do podarowania „drugiego życia” (wideo)1 kwietnia ruszyła kampania „Drugie życie” Fundacji Spełnionych Marzeń. Zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz działań związanych z walką z chorobami nowotworowymi u dzieci.
0 1 0 0 0 31.03.2016British American Tobacco Polska po wyborze agencji marketingowejW wyniku rozpisanego przetargu Agencja Warszawa została wybrana do obsługi British American Tobacco Polska.
2 1 0 0 0 31.03.2016Pepsi Music Underground w metrze w Buenos Aires (wideo)Marka Pepsi w Argentynie zorganizowała podziemny muzyczny festiwal. Koncerty odbyły się na stacjach metra.
0 1 0 0 0 31.03.2016RWE i „Forbes” razem o innowacjach w energetyceWystartował wspólny projekt RWE i redakcji Forbes.pl – RWE Lab, czyli nowa sekcja dostępna pod adresem www.rwelab.forbes.pl. Będzie poświęcona innowacjom i trendom w dziedzinie energetyki, nowych technologii i nauki.
0 9 0 0 0 31.03.2016Toyota i Clos Brothers szukają domu dla psiej bohaterki sesji zdjęciowejTayga, około 5-letnia suczka w typie wyżła niemieckiego, była bohaterką sesji zdjęciowej samochodu Toyota Aygo. Pies pochodzi ze schroniska w Korabiewicach i szuka domu. Marka chce w tym pomóc oraz wesprzeć finansowo schronisko.
0 1 0 0 0 31.03.2016Radio Plus z nowym sloganem i kampanią wizerunkową1 kwietnia Radio Puls wprowadzi nowy slogan reklamowy: „Radio Plus – przeboje z nutą nostalgii”. Równocześnie stacja rozpocznie kampanię pod tym samym hasłem, połączoną z zabawą antenową.
1 2 0 0 0 31.03.2016„Bądź kumplem, nie dokuczaj” – kampania Cartoon Network z Grzegorzem Krychowiakiem (wideo)Co drugi uczeń szkoły podstawowej doświadcza różnych form dokuczania ze strony rówieśników. Z misją propagowania koleżeńskich zachowań wśród dzieci rusza Cartoon Network, uruchamiając drugą edycję kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. Ambasadorem tegorocznej akcji został piłkarz Grzegorz Krychowiak.
1 2 0 0 0 31.03.2016Rusza kampania „Zapłać podatek w Krakowie” (wideo)30 kwietnia upływa termin składania deklaracji podatkowych za 2015 r. Urząd Miasta w Krakowie rozpoczyna kampanię skierowaną do osób, które mieszkają lub pracują w tym mieście, ale podatek rozliczają gdzie indziej.