1 1 0 0 0 22.06.2016Lexus proponuje miejski styl w leasingu SmartPlan (wideo)Wystartowała kampania reklamowa Lexusa NX 200t. Konsekwentnie sloganem całej marki pozostaje hasło: „Podwójna moc hybrydy”.
0 1 0 0 0 22.06.2016Facebook w Cannes ogłasza wprowadzenie nowych rozwiązań dla platform mobilnychNa konferencji prasowej odbywającej w ramach trwającego właśnie festiwalu Cannes Lions Facebook ogłosił wprowadzenie czterech nowych rozwiązań. Mają one usprawnić publikowanie treści na platformach mobilnych. Ogłoszono również, że Instagram przekroczył próg 500 mln aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.
1 1 0 0 0 22.06.2016„Poczuj w sobie moc” – zachęca marka Listerine (wideo)Marka Listerine z portfolio Johnson & Johnson wzbogaca swój wizerunek o elementy emocjonalne. Robi to w kampanii telewizyjnej rozpoczętej 13 czerwca.
1 1 0 0 0 22.06.2016Optymianie powracają w kampanii banku BGŻOptima (wideo)Bank BGŻOptima promuje Lokatę bezkarną – produkt dla nowych klientów. W spocie kampanii „Maksymalna dawka zysków” ponownie zobaczymy Optymian przybywających z bezkresu Internetu.
0 5 0 0 0 22.06.2016Aleja leśnych gwiazd. Eugeniusz Bocio i inni w kampanii Lasów Państwowych w Łodzi„Łódź Holly Woods” to hasło kampanii Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi. Jej elementem jest projekt edukacyjno-naukowy: obserwacja bociana czarnego w transmisji online, prosto z gniazda. Bohaterowie działań – w tym Eugeniusz Bocio – odcisnęli ślady w alei leśnych gwiazd.
0 1 0 0 0 22.06.2016Wyniki badania „Konsument 2016” Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii2 czerwca w Warszawie podczas seminarium K16 zaprezentowano wyniki badania PTBRiO „Konsument 2016”. Ten trendwatchingowy projekt bada zachodzące na naszych oczach przemiany. Diagnozuje też, w jakim kierunku ewoluują wzorce konsumpcji.
4 1 0 0 0 22.06.2016Zwycięzcy Papaya Young Directors 2016 (wideo)8 czerwca ogłoszono zwycięzców konkursu Papaya Young Directors 2016. Wybrano ich spośród autorów ponad tysiąca zgłoszeń.
0 1 0 0 0 22.06.2016Bracia Koral z agencją 365PROd maja działania public relations marki lodów Bracia Koral – Lody jak Dawniej prowadzi agencja 365PR. Umowa obejmuje media relations, wsparcie kreatywne przedsięwzięć realizowanych przez markę, pozyskiwanie jej partnerów i współpracę z nimi.
2 1 0 0 0 22.06.2016Złoto i brąz dla polskich agencji w Cannes Lions 2016 (wideo)Polskie agencje zdobyły nagrody w 63. festiwalu kreatywności Cannes Lions. Złoty Lew powędrował do Pangenerator Warsaw. Brąz zdobyły: Saatchi & Saatchi Poland, Walk Digital oraz Y&R Warsaw.
1 1 0 0 0 21.06.2016Nike świętuje zwycięstwo Cleveland w NBA (wideo)Koszykarze Cleveland Cavaliers po raz pierwszy w historii sięgnęli po mistrzostwo ligi NBA. Z tej okazji marka Nike przygotowała spot zatytułowany „Believe”. Przedstawia on głodnych zwycięstwa fanów klubu oraz atmosferę, jaka panowała w mieście podczas tegorocznych play-off.