„Bądź kumplem, nie dokuczaj” – kampania Cartoon Network z Grzegorzem Krychowiakiem (wideo)
  • 1
  • 2
31.03.2016

„Bądź kumplem, nie dokuczaj” – kampania Cartoon Network z Grzegorzem Krychowiakiem (wideo)

Co drugi uczeń szkoły podstawowej doświadcza różnych form dokuczania ze strony rówieśników. Z misją propagowania koleżeńskich zachowań wśród dzieci rusza Cartoon Network, uruchamiając drugą edycję kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. Ambasadorem tegorocznej akcji został piłkarz Grzegorz Krychowiak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2016

30 marca 2016