0 1 0 0 1 24.03.2016UOKiK: Alior Bank, BGŻ BNP Paribas, Eurobank, Credit Agricole i Provident Polska naruszyły zbiorowe interesy konsumentówReklamy kredytów konsumenckich powinny być zrozumiałe, jednoznaczne i czytelne. UOKiK uznał, że telewizyjne spoty Alior Banku, Banku BGŻ BNP Paribas, Eurobanku, Credit Agricole i Providenta nie spełniały tych wymogów. Zakwestionowano m.in. zbyt małą czcionkę i krótki czas wyświetlania informacji.
0 1 0 0 0 23.03.2016Marka piwa Specjal obsługiwana w Internecie przez GoldenSubmarineSpecjal, marka należąca do Grupy Żywiec, rozstrzygnęła przetarg na obsługę w Internecie. Wybrała GoldenSubmarine.
0 6 0 0 0 23.03.2016Gogle do wirtualnej rzeczywistości w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych „Naprawmy rzeczywistość”22 marca na ul. Chmielnej w Warszawie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zaprezentowało krótki film zrealizowany w technologii wideo 360 stopni. „Naprawmy rzeczywistość” pokazuje, w jak trudnych warunkach znajduje się wiele polskich dzieci i jaka pomoc jest im potrzebna. W akcji brał udział Tomasz Wolny, dziennikarz TVP2 i TVP Info, ambasador SOS.
0 1 0 0 0 23.03.2016MullenLowe MediaHub i Adform nawiązały współpracęMullenLowe MediaHub rozpoczął współpracę z polskim oddziałem Adform. Dom mediowy kontynuuje rozwijanie kompetencji w zakresie programmatic buying, w czym będą go wspierać eksperci tej firmy.
0 1 0 0 0 23.03.2016Havas Media przejmuje od MediaComu obsługę mediową LidlaPrzetarg na obsługę spółki Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów wygrał Havas Media. Do tej pory zajmował się tym MediaCom.
0 3 0 0 3 23.03.2016„Pedał”, „szmata” – a jeśli kiedyś tak nazwą Twoje dziecko?Niespełna kilka sekund wystarczy, aby przeciwstawić się zalewowi krzywdzących treści w Internecie – tłumaczą autorzy kampanii „Hejt stop”. Przedstawiają jednocześnie narzędzie do przeciwdziałania sieciowej mowie nienawiści.
2 1 0 0 1 23.03.2016„Polska moc” Ursusa (wideo)Marka ciągników i maszyn rolniczych Ursus w swoim kanale na YouTube zaprezentowała dwuminutowy spot. W wizerunkowym filmie odwołuje się do swojej ponad stuletniej tradycji.
0 7 0 0 0 23.03.2016Marcelina Zawadzka w kampanii marki SkechersSkechers, amerykański producent butów sportowych, rozpoczyna kampanię z udziałem Marceliny Zawadzkiej. Prezenterka telewizyjna i Miss Polonia 2011 po raz kolejny została ambasadorką marki na polskim rynku.
1 3 0 0 0 23.03.2016Omenaa Mensah ambasadorką Termo Organiki (wideo)Prezenterka telewizyjna Omenaa Mensah została ambasadorką marki Termo Organika. Wspólne przedsięwzięcia mają popularyzować budownictwo energooszczędne oraz wspomagać najbardziej potrzebujących, m.in. dzieci w Afryce.
1 1 0 0 0 23.03.2016Krowa Łaciata powraca z „Kuchnią wysokich lotów” (wideo)Krowa skacząca na trampolinie znów pojawi się w telewizji oraz Internecie. Z początkiem kwietnia wystartuje kampania SM Mlekpol promująca śmietany marki Łaciate.