0 1 0 0 0 11.04.2016Badania na plusie – OFBOR zakończył audyt branży badawczej za 2015 r.Po słabym roku 2014 – w pierwszych miesiącach 2015 r. większość komentatorów wyrażała ostrożny optymizm, spodziewając się powrotu branży badawczej na ścieżkę wzrostu. Niespełna półtoraprocentowy wzrost, jaki odnotowały audytowane agencje badawcze, nie pozwolił na zrównanie obrotów z bardzo dobrym rokiem 2013. Odwrócił jednak spadkową tendencję z 2014 r.
3 1 0 0 0 11.04.2016„O Boże, chyba dednę” – interaktywne wideo z youtuberami promuje film „Hardcore Henry” (wideo)„Hardcore Henry” to pierwszy film Monolith Films zrealizowany w narracji pierwszoosobowej. Do tego faktu nawiązuje promocyjne wideo zrealizowane z udziałem twórców z kanału Ponki na YouTube.
2 1 0 0 0 11.04.2016„Na na na na…” – zespół weselny w spocie Idea Banku (wideo)Idea Bank rozpoczął kampanię promującą kredyt na rozwój biznesu. W stacjach radiowych emitowane są spoty, a w kanale marki na YouTube – zapowiedź kampanii telewizyjnej.
0 1 0 0 0 11.04.2016Group One wchodzi na rynek węgierskiGroup One we współpracy z największym węgierskim domem mediowym Intermedia Group (IMG) tworzy nową strukturę – Value Media Hungary.
1 1 0 0 0 8.04.2016Dezerterzy zbliżają się do Polski – kolejna odsłona kampanii Tyskiego (wideo)Mazur i Mecenas – bohaterowie kampanii marki Tyskie – docierają do Czech. Ściga ich oberleutnant Von Stein.
0 1 0 0 0 8.04.2016Bank Zachodni WBK wybrał PeppermintZwycięzcą konkursu ofert Banku Zachodniego WBK została agencja Peppermint. Podejmie obsługę w zakresie Internetu i BTL.
1 1 0 0 0 8.04.2016Czego nie zniesie drób w kampanii Nju Mobile? (wideo)1 kwietnia ruszyła kampania marki Nju Mobile. Reklama jest pierwszą z serii kreacji pod hasłem „Only Nju”, wykorzystujących motyw znanego utworu zespołu The Platters.
2 1 0 0 0 8.04.2016Mads Mikkelsen ambasadorem XTB (wideo)Międzynarodowy dom maklerski X-Trade Brokers ogłosił, że Mads Mikkelsen został ambasadorem marki. Aktor znany z roli czarnego charakteru w filmie „Casino Royale” o przygodach Jamesa Bonda oraz dra Hannibala Lectera z telewizyjnej serii „Hannibal” będzie bohaterem kampanii reklamowych firmy.
0 1 0 0 0 8.04.2016Rynek reklamy online w marcu – analiza GemiusaT-Mobile, Adidas i Allianz to marki, których kampanie wideo online wyświetlano w marcu najczęściej. Facebook, YouTube i Grupa TVN to z kolei wydawcy, na stronach których najczęściej emitowano spoty wideo – wynika z danych Gemiusa.
1 1 0 0 0 8.04.2016Burger King promuje czerwonego burgera (wideo)Sieć Burger King wprowadza limitowaną ofertę: czerwonego burgera Angriest Whopper. Najostrzejsza propozycja w ofercie marki dostępna będzie we wszystkich lokalach sieci w Polsce przez tydzień od 12 kwietnia. Promuje ją film z udziałem poszukiwacza przygód George’a Kourounisa.