0 1 0 0 0 18.03.2016Google, Facebook i YouTube – najchętniej odwiedzane strony w Polsce w analizie GemiusaGoogle.pl, Facebook.com oraz Youtube.com były najchętniej odwiedzanymi przez Polaków stronami WWW między 7 a 13 marca. Gemius przygotował analizę najpopularniejszych adresów minionego tygodnia.
0 3 0 0 0 18.03.2016„YouTube Trends” – luty 2016: muzyka i gryLuty na YouTube był równie spokojny, co styczeń. Choć liczba nowych subskrypcji wzrosła o ponad 9% w stosunku do poprzedniego miesiąca, przeciętna liczba wyświetleń filmów w analizowanych przez Sotrendera kanałach spadła o 1%.
1 1 0 0 0 17.03.2016mBank z kampanią promującą eKonto (wideo)Do końca maja potrwa promocja mBanku, w której klienci otwierający eKonto mogą zyskać do 500 zł zwrotu. Do skorzystania z oferty zachęcają reklamy telewizyjne, radiowe, outdoorowe i internetowe.
0 1 0 0 0 17.03.2016„Rodzic – konsument. Postawy i priorytety” – badanie SW ResearchWalory edukacyjne są dla współczesnego rodzica najistotniejszym elementem w procesie wyboru produktów dla dzieci – ponad 82% badanych przyznaje, że zwraca uwagę na wartość edukacyjną kupowanych zabawek i akcesoriów. Z edukacyjnym nurtem przegrywa nawet silny trend eko, a także cena nabywanych artykułów. To główne wnioski z badania SW Research.
0 1 0 0 0 17.03.2016Rusza rekrutacja do trzeciej edycji programu „Mentors 4 Starters”Do 27 marca trwa rekrutacja do programu mentoringowego „Mentors 4 Starters”. W trzeciej edycji weźmie udział 24 przedstawicieli biznesu, którzy indywidualnie będą pracować z wyselekcjonowanymi uczestnikami.
0 3 0 0 0 17.03.2016Czytam książkę na Facebooku. Raport IMM na temat deklaracji czytelnictwa w social mediaDynamiczny rozwój technologii, nowych aplikacji, komunikatorów, a przede wszystkim minimalizacja treści tekstowych – te zjawiska nie sprzyjają czytelnictwu książek. Według danych Biblioteki Narodowej tylko 37% Polaków przeczytało co najmniej jedną książkę w 2015 r. IMM przeanalizował, co piszemy o książkach w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 17.03.2016„Szczęśliwe dzieciństwo” według marki Kubuś (wideo)Jakie jest szczęśliwe dzieciństwo? Beztroskie, wesołe i przede wszystkim pełne przygód każdego dnia. Marka Kubuś w rozpoczętej 14 marca kampanii reklamowej pokazuje bliskie każdej matce momenty dorastania dzieci.
0 3 0 0 0 17.03.2016Triumph w kampanii reklamowej docenia pełne kobiece kształtyRozpoczęła się kampania marki Triumph, która promuje serię Beauty-Full, czyli bieliznę zaprojektowaną dla kobiet o pełnych kształtach. Działania reklamowe prowadzone są w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 17.03.2016Grupa Wirtualna Polska kupuje porównywarkę TotalMoney.plGrupa Wirtualna Polska nabyła 100% udziałów w TotalMoney.pl, właścicielu porównywarki finansowej. Wartość transakcji wyniosła 14,5 mln zł.
0 2 0 0 0 17.03.2016Serialowa Warszawa najbardziej medialnym miastem – analiza PSMMW drugim półroczu 2015 r. badanie medialności miast pokazywanych w serialach telewizyjnych po raz kolejny wskazało na dominację Warszawy. W pierwszej dziesiątce znalazły się także miasta, w których toczyła się akcja trzech nowości: „Aż po sufit”, „Singielka” i „Dziewczyny ze Lwowa” – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.