0 4 0 0 0 16.03.2016„Czytam legalnie, a Ty?”. Polscy pisarze w kampanii przeciwko piractwu e-bookówRuszyła kampania firmy Virtualo „Czytam legalnie, a Ty?”, zachęcająca do legalnego czytania e-booków. Znani autorzy i dziennikarze, m.in. Anna Dziewit-Meller, Katarzyna Bonda czy Mariusz Szczygieł będą promować akcję i zachęcać do dyskusji na tematy związane z e-piractwem.
0 1 0 0 0 16.03.2016Bank Prezentów podczas konferencji Case Open14 kwietnia w Warszawie odbędzie się Forum Strategii Marketingowej Case Open 2016. Jego program oparty jest wyłącznie na przykładach polskich kampanii, które wykraczają poza ogólnie przyjęte schematy. Dla uczestników organizatorzy przygotowali Bank Prezentów – vouchery na szkolenia, warsztaty, usługi marketingowe, a także pokaźny zbiór książek.
0 2 0 0 0 16.03.2016Polski konsument ewoluuje. Jeśli go zrozumiesz, zwiększysz sprzedażCo sprawia, że na niektóre produkty jest bardzo duży popyt, a inne zalegają w nieskończoność na sklepowych półkach? Z tym pytaniem zmierzyli się twórcy najnowszej edycji raportu „Shoppers’ Perspective 2016”.
0 1 0 0 1 15.03.2016Zrozumiały przekaz reklamy finansowej ma duże znaczenie dla konsumentówNiezależnie od wykształcenia konsumenci w Polsce wskazują, że czytelność przekazu reklamy finansowej ma dla nich bardzo duże znaczenie. Dlaczego to dla nich takie istotne? Z okazji Światowego Dnia Konsumenta zbadał to PBS na zlecenie firmy Provident.
0 1 0 0 0 15.03.2016W jakie reklamy online klikamy najczęściej? Badanie GemiusaW których krajach internauci najczęściej klikają w reklamy i jakie formaty reklamowe są najskuteczniejsze? Gemius przeprowadził na ten temat badanie na kilkunastu rynkach Europy Środkowej i Wschodniej.
0 1 0 0 0 15.03.2016Rafał Wachnik jurorem w konkursie Festival of Media GlobalHead of strategy w SMG Polska, Rafał Wachnik został jurorem w globalnej edycji konkursu Festival of Media. Będzie oceniał zgłoszenia w dwóch kategoriach: Insight oraz Native Advertising.
0 1 0 0 0 15.03.2016Jurajska wybrała agencję do obsługi w social mediaOd 23 marca obsługą i rozwijaniem aktywności marki wody mineralnej Jurajska w mediach społecznościowych zajmie się Konceptika. To wynik rozstrzygniętego przetargu.
0 3 0 0 0 15.03.2016Selfie z konkubentem, event za pieniążki. Jak często media używały słów, których nie lubią Polacy?Frazy konkubina/konkubent, wykon i zajebiście to najmniej lubiane słowa – wynika z plebiscytu „Słowa, które chcemy zapomnieć”, zorganizowanego przez Bibliotekę Śląską w Katowicach. Press-Service Monitoring Mediów sprawdził popularność tych wyrazów w mediach w 2015 r.
0 2 0 0 0 15.03.2016„Fanpage Trends” – luty 2016: Play wyprzedza Serce i RozumW lutym na polskim Facebooku opublikowano o 2% mniej postów niż w styczniu, a treści angażowały średnio o 10% mniej użytkowników. Nie znaczy to jednak, że życie w social media w minionym miesiącu zamarło – najpopularniejszy hashtag to #walentynki. Jak wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera, profil Play wyprzedził Serce i Rozum.
0 1 0 0 0 15.03.2016Powstała SilverWave – firma specjalizująca się w marketingu 50+Na rynku pojawiła się firma SilverWave. Zajmuje się badaniami marketingowymi w grupie 50+ oraz doradztwem w zakresie strategii marketingowej i komunikacji skierowanej do dojrzałych konsumentów.