1 1 0 0 0 13.07.2016Enterol promowany w telewizji (wideo)Trwa kampania telewizyjna Enterolu – probiotyku przywracającego równowagę mikroflory jelit. Działania rozpoczęto 16 czerwca, potrwają one do 17 lipca. Kierowane są przede wszystkim do kobiet powyżej 25. roku życia.
0 6 0 0 0 13.07.2016Euro 2016: TVP wygrywa walkę o widzów, Polsat o budżety reklamodawcówMistrzostwa Europy w piłce nożnej rozpoczęły się 10 czerwca. Przez miesiąc zawodnicy rozegrali 51 meczów. W Polsce rozgrywki można było oglądać w TVP1 oraz Polsacie. Starcom Polska sprawdził, jaka była oglądalność meczów i ile stacje zarobiły na emisji reklam.
2 1 0 0 0 12.07.2016Vlogerka KatOsu i „jeden gest” Garniera (wideo)Garnier rozpoczął promocję nowego płynu micelarnego z olejkiem arganowym. W działania pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu” zaangażowano KatOsu – pasjonatkę makijażu prowadzącą popularny kanał na YouTube.
0 1 0 0 0 12.07.2016Stabilny wzrost rynku OTC w Polsce w latach 2016–2021. Prognoza PMRW 2015 r. rynek produktów OTC w Polsce (sprzedaż apteczna i pozaapteczna, leki OTC i suplementy diety) wzrósł o około 6% – wynika z analizy PMR. Motorem rynku była apteczna sprzedaż leków OTC (w związku z wysoką zachorowalnością na przeziębienie i grypę) oraz pozaapteczna sprzedaż suplementów diety.
0 3 0 0 0 12.07.2016IMM: Lufthansa i Air France dzielą internautów. Najprzyjemniejsze loty z KLMLufthansa i Air France – to najczęściej komentowane w mediach linie lotnicze. Zgodnie z zasadą: gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta, podniebną bitwę o sympatię internautów wygrywa KLM – wynika z analizy medialnej dyskusji o liniach lotniczych, przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 12.07.2016Szymon Majewski nową twarzą Plusa11 lipca Plus uruchomił ofertę, w ramach której rejestrujący telefony na kartę u operatora otrzymają bonusy. Twarzą kampanii promocyjnej będzie dziennikarz i prezenter – Szymon Majewski.
0 3 0 0 0 12.07.2016DonGuralesko i MaxFloRec gwiazdami polskiego YouTube według PSMMDonGuralesko i MaxFloRec zdominowali raport firmy Press-Service Monitoring Mediów na temat najpopularniejszych polskich vlogerów. Zebrali po około 2 tys. materiałów wartych razem 5,4 mln zł.
0 3 0 0 0 12.07.2016BZ WBK podsumowuje kampanię „#12zawodnik”Prawie 4 mln odsłon filmów na YouTube, 20 tys. osób biorących udział w konkursach i wzrost liczby fanów w social media o ponad 10 tys. – to podsumowanie kampanii Banku Zachodniego WBK związanej z rozgrywkami Euro 2016.
0 1 0 0 0 11.07.2016Wyniki badania „Globalny stan piękna” marki PhilipsCzym dla kobiet jest uroda? Jaką rolę odgrywa ona w ich życiu? Jak zmieniły się zabiegi pielęgnacyjne i postrzeganie branży kosmetycznej na przestrzeni lat? Sprawdziła to w badaniu marka Philips. Do rozmów zaproszono ponad 11 tys. kobiet z 11 krajów, w tym z Polski.
0 1 0 0 0 11.07.2016L’Oréal inwestuje w nowe technologieFirma L’Oréal zainwestowała w inkubator start-upów technologicznych – Founders Factory. Każdego roku te dwa podmioty wesprą rozwój pięciu start-upów oraz wspólnie założą dwa przedsiębiorstwa od zera.