1 1 0 0 0 4.07.2016Rusza kampania „Jest lato, jest Loteriada” (wideo)4 lipca wystartowała kampania reklamowa Loteriady Totalizatora Sportowego. Będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, radia, Internetu oraz materiałów POS.
0 2 0 0 0 4.07.2016PMR: Rynek chemii gospodarczej w Polsce wzrósł o ponad 3% w 2015 r.W 2015 r. rynek handlu detalicznego artykułami chemii gospodarczej w Polsce wzrósł o 3,1% rok do roku – wynika z danych zawartych w raporcie PMR. Głównymi czynnikami napędzającymi rynek były: wzrost wydatków gospodarstw domowych na chemię gospodarczą oraz wprowadzanie innowacyjnych produktów, które zwykle są droższe od artykułów już dostępnych.
3 1 0 0 0 1.07.2016„Legendy polskie” wracają z Krystyną Jandą i Tomaszem Drabkiem w obsadzie (wideo) [aktualizacja]W oczekiwaniu na kolejną filmową odsłonę „Legend polskich” fani Twardowskiego mogą posłuchać uwspółcześnionej historii diabła z Łęczycy. „Wywiad z Borutą” to wspólne dzieło Łukasza Orbitowskiego i Michała Cetnarowskiego, z Krystyną Jandą i Tomaszem Drabkiem w rolach głównych.
1 1 0 0 2 1.07.2016Przezroczysta Pepsi powraca do sklepów (wideo)Wkrótce na rynek powróci Crystal Pepsi – bezbarwny napój popularny w latach 90. XX w. Ten wariant będzie sprzedawany w 20-uncjowych butelkach. Można go kupić od 7 lipca w Kanadzie i od 8 sierpnia w USA w głównych sieciach handlowych. Ale tylko przez 8 tygodni.
1 1 0 0 0 1.07.2016Niedźwiedź, szop pracz i kruk w słupach reklamowych AMS (wideo)1 lipca rozpoczęła się niestandardowa kampania OOH promująca najnowszy krążek Red Hot Chili Peppers, zatytułowany „The Getaway”. We wnętrzu słupów reklamowych AMS umieszczone zostały stożki usypane z płyt CD oraz modele zwierząt nawiązujące do okładki albumu.
0 1 0 0 0 1.07.2016Inea uruchamia platformę content marketingowąOperator telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych Inea uruchomił platformę content marketingową, która wpisuje się w pozycjonowanie marki – „Jesteś In”. W serwisie „ZaInspirowani” będzie starał się inspirować i edukować internautów.
1 1 0 0 0 1.07.2016Marka Familijne z kampanią promującą loterię „Weekendowe nagradzanie” (wideo)1 lipca marka Familijne wystartowała z loterią konsumencką „Weekendowe nagradzanie”. Akcja jest promowana m.in. w telewizji i radiu.
0 3 0 0 0 1.07.2016UKE: W 2015 r. Polacy wysłali 66 mln mniej SMS-ów niż rok wcześniejNa przestrzeni ostatnich trzech lat zauważalna była tendencja utrzymania zbliżonego wolumenu wysyłanych wiadomości SMS. Z opublikowanego przez UKE „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2015 r.” wynika, że w ubiegłym roku użytkownicy telefonii mobilnej wysłali 66 mln mniej SMS-ów niż przed rokiem.
0 6 0 0 0 30.06.2016Oferty handlowe na telefon? Polacy wybierają SMS – badanie IpsosuPolacy lubią wysyłać i otrzymywać SMS-y. Świadczą o tym dane GUS, według których w 2014 r. nadaliśmy prawie 52 mld tych wiadomości. Czy jesteśmy otwarci na otrzymywanie tą drogą informacji handlowych? Sprawdził to Ipsos na zlecenie SMSApi.
0 1 0 0 0 30.06.2016„Marketing w wyszukiwarkach” – raport IAB Polska26% firm korzystających w 2014 r. z SEM przeznaczyło na tę formę reklamy ponad 50% budżetu marketingowego online, z czego 9% wydało na marketing w wyszukiwarkach 75% środków. Takie są wnioski z raportu „Marketing w wyszukiwarkach”, przygotowanego przez IAB Polska.