Wyniki badania „Globalny stan piękna” marki Philips - Marketing przy Kawie
Wyniki badania „Globalny stan piękna” marki Philips
  • 0
  • 1
11.07.2016

Wyniki badania „Globalny stan piękna” marki Philips

Czym dla kobiet jest uroda? Jaką rolę odgrywa ona w ich życiu? Jak zmieniły się zabiegi pielęgnacyjne i postrzeganie branży kosmetycznej na przestrzeni lat? Sprawdziła to w badaniu marka Philips. Do rozmów zaproszono ponad 11 tys. kobiet z 11 krajów, w tym z Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2016