1 1 0 0 0 27.09.2016„Obudź w sobie lwa” – multikanałowa kampania marki Lion (wideo)Marka Nestlé Polska rozpoczęła kampanię reklamową batonów Lion. Działania realizowane są m.in. w telewizji oraz Internecie.
1 1 0 0 0 27.09.2016Ferrero wprowadza na rynek Tic Tac The Simpsons (wideo)W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kreskówki „The Simpsons”.
1 1 0 0 0 27.09.2016Audi ze spotem nawiązującym do debaty prezydenckiej w USA (wideo)W nocy z 26 na 27 września odbyła się pierwsza debata pomiędzy Hillary Clinton a Donaldem Trumpem – kandydatami na prezydenta Stanów Zjednoczonych. W przerwie transmisji marka Audi zaprezentowała spot „Duel” („Pojedynek”).
0 10 0 0 0 27.09.2016Miejsce kobiet i mężczyzn w sektorze reklamy w Polsce. Dane SKM SAR i KTR15 września w siedzibie SKM SAR odbyło się spotkanie przedstawicieli działów HR firm zrzeszonych w SAR. Było ono poświęcone miejscu kobiet i mężczyzn w sektorze reklamy w Polsce.
0 1 0 0 0 27.09.2016Maciej Zień projektuje dla Biedronki – komu bardziej opłaci się ta współpraca? [aktualizacja]Od połowy października w Biedronce dostępne będą produkty zaprojektowane przez Macieja Zienia. Komu bardziej opłaci się ta współpraca: marce odcinającej się od wizerunku dyskontu czy projektantowi oskarżanemu o kradzież?
2 1 0 0 0 26.09.2016Jysk rozpoczyna kampanię na osiemnastu europejskich rynkach (wideo)„Ponad 100 tys. klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych” – to hasło przewodnie kampanii Jysk Favourites. Działania prowadzone są w osiemnastu krajach Europy.
3 1 0 0 0 26.09.2016Samsung Electronics Polska prezentuje program edukacyjny „I wiesz jak” (wideo)Firma Samsung Electronics Polska przygotowała program edukacyjny „I wiesz jak”. W krótkich filmach para bohaterów w zabawny sposób tłumaczy funkcjonowanie rozwiązań technologicznych wykorzystanych w telewizorach SUHD Smart TV oraz sprzęcie audio marki.
0 3 0 0 0 26.09.2016Jedz i biegaj – IRCenter sprawdza, które kampanie prozdrowotne najlepiej angażują internautówNajskuteczniejsze polskie kampanie prozdrowotne dotyczą biegania i jedzenia. Te pierwsze świetnie angażują internautów w tworzenie treści, te drugie są chętnie wyszukiwane w Google. Najlepiej pamiętanymi kampaniami są: „Aktywnie po zdrowie” Fundacji BOŚ i „Pij mleko, będziesz wielki” Stowarzyszenia IAA – pokazuje badanie IRCenter.
0 6 0 0 0 26.09.2016RWE Polska zmienia się w Innogy„Miło Cię widzieć” – to hasło kampanii, w której RWE Polska prezentuje się w nowej odsłonie. Nowa nazwa marki brzmi Innogy,
0 1 0 0 0 26.09.2016Wizard wprowadza submarkę„Kreując markę, kreujesz sukces. Kieruje nami instynkt, a Tobą?” – to motto agencji Wizard, wdrażające submarkę Gut Instinct. To strategia, której głównym założeniem jest kreowanie marki za pomocą intuicji oraz myślenia projektowego (design thinking).