3 7 0 0 0 26.05.2015„Człowiek nie pies i czytać musi!”. Pisarze i czworonogi w kampanii promującej Big Book Festival (wideo)Rozpoczęła się kampania międzynarodowego Big Book Festivalu. Jej bohaterami są pisarze oraz ich ukochane psy.
1 1 0 0 0 26.05.2015Jeż Leszek i ostre laski w kolejnym spocie Tigera (wideo)Marka Tiger rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii napoju energetyzującego. Bohaterem najnowszego spotu jest jeż Leszek – student farmacji skarżący się na negatywne skutki całodziennego kucia.
0 1 0 0 0 26.05.2015Znany jest zwycięzca konkursu ofert na badanie Internetu w PolscePBI zdecydowało o wyborze Instytutu GfK jako wykonawcy badania Internetu w latach 2016–2019.
0 1 0 0 0 25.05.2015Ubezpieczenia w social media: agenci sobie, a firmy sobie – badanie IRCenterAgenci ubezpieczeniowi intensywnie starają się sprzedawać produkty poprzez media społecznościowe. Firmy ubezpieczeniowe nie pomagają im aktywnie w tej działalności, stawiając raczej na pozyskanie nowych agentów niż na dołączanie do dyskusji – wynika z badania IRCenter.
0 1 0 0 0 25.05.2015Powstaje agencja specjalizująca się w obsłudze aplikacji mobilnych i nowych technologiiKatarzyna Dworzyńska założyła agencję PR Calling. Firma będzie specjalizować się w PR aplikacji mobilnych oraz firm działających w branży nowych technologii, w tym także start-upów.
0 1 0 0 0 25.05.2015Najszybciej rozwijające się segmenty rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce – PMRW latach 2015–2020 polski rynek prywatnej opieki zdrowotnej będzie rósł w tempie około 7% średniorocznie. Ubezpieczenia zdrowotne będą jego najszybciej rozwijającym się segmentem – wynika z raportu „Rynek prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce 2015” firmy PMR.
1 1 0 0 0 25.05.2015Orange promuje Pakiet swobodny (wideo)Marka Orange rozpoczęła kampanię promującą Pakiet swobodny. Działania komunikacyjne podkreślają wolność i swobodę w korzystaniu z oferowanych usług.
0 1 0 0 0 25.05.2015Co planujemy na Dzień Matki? – badanie IQS (infografika)Większość Polaków zamierza obchodzić Dzień Matki. W jaki sposób? Obdarować mamę upominkiem zamierza 36% badanych. Taki sposób świętowania deklaruje co druga osoba w wieku 15–24 lata – wynika z badania IQS.
1 1 0 0 0 25.05.2015Perwoll i Maja Sablewska zabierają na zakupy do Mediolanu (wideo)18 maja rozpoczęła się kampania marki płynu do prania Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej – menedżerki i doradcy wizerunkowego. Hasło działań to „Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie”.
1 2 0 0 0 25.05.2015Siłownia w tramwaju. ActivLab Sport zachęca do aktywności fizycznej (wideo)Marka odżywek i suplementów dla sportowców ActivLab Sport (Regis) przeprowadziła niestandardową akcję wprowadzającą na rynek linię Run & Bike. Jeden z warszawskich tramwajów zamieniła w siłownię.