1 1 0 0 0 30.08.2016Orientalne smaki w kampanii Subwaya (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Subway. Promowana jest w niej nowa propozycja w menu – sandwicz z kurczakiem w słodko-słonej marynacie teriyaki.
0 1 0 0 0 30.08.2016Nielsen: YouTube i tradycyjna telewizja pomagają sobie wzajemnieYouTube i telewizja – dwa konkurencyjne media walczące o uwagę widzów i budżety reklamowe – zdaniem firmy Nielsen teraz mogą znaleźć wspólny język. Badanie zrealizowane na zlecenie Google pokazuje, że pomiędzy gigantami cyfrowych i tradycyjnych treści wideo istnieją relacje, które przynoszą im obustronne korzyści.
1 4 0 0 0 30.08.2016Empik promuje program lojalnościowy, tworząc spersonalizowane strefy kultury (wideo)W ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej Empik pytał Polaków o ich preferencje i zainteresowania w obszarze kultury. Podczas rozmowy niepostrzeżenie przygotowywano dla ankietowanych spersonalizowane oazy relaksu. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy marki.
1 1 0 0 0 30.08.2016David Beckham i jego historia zapisana na ciele w spocie Biotherm Homme (wideo)Piłkarz David Beckham wystąpił w spocie marki kosmetyków dla mężczyzn Biotherm Homme. Zdradza w nim, co oznaczają niektóre z jego tatuaży.
1 1 0 0 0 30.08.2016Aneta Zając nową twarzą marki Bioliq (wideo)Aneta Zając – aktorka znana m.in. z ról w serialach „Plebania” czy „Pierwsza miłość” – wystąpiła w reklamie punktowego serum depigmentacyjnego Bioliq. Kampania z jej udziałem ruszyła w drugiej połowie sierpnia.
1 1 0 0 0 29.08.2016Plush i Banshee namawiają: „Rejestrujcie misie” (wideo)29 sierpnia wystartowała kolejna kampania reklamowa Plusha. Internetowa influencerka Banshee zachęca w niej do rejestracji numerów u operatora i odbioru bonusów. Działania prowadzone są m.in. w telewizji, kinach oraz Internecie.
0 1 0 0 0 29.08.2016Które firmy najlepiej kształtują liderów marketingu? – ranking „Forbesa”Oferują szkolenie na najwyższym poziomie i przekazują odpowiedzialność w ręce managerów od pierwszego dnia ich pracy – to cechy firm kształtujących najlepszych ekspertów budowania marek. Według rankingu opublikowanego przez „Forbesa” liderem w tej kategorii jest Procter & Gamble. Na podium znalazły się też PepsiCo i Coca-Cola.
1 1 0 0 0 29.08.2016Wyczesane zmiany Gigababci w kampanii Virgin Mobile (wideo)29 sierpnia ruszyła kampania Virgin Mobile informująca o powiększeniu pakietów internetowych. Tym razem Gigababcia odwiedza salon fryzjerski, gdzie przechodzi prawdziwą metamorfozę.
0 2 0 0 0 29.08.2016„Pokemon Go” w mediach społecznościowych – analiza IRCenterW ciągu 16 dni od premiery gra „Pokemon Go” zaktywizowała internautów bardziej niż film „Przebudzenie mocy” w analogicznym okresie od pojawienia się w kinach. Ma to odzwierciedlenie zarówno w nasileniu dyskusji w social media, jak i liczbie wyszukiwań w Google. IRCenter przeanalizował popularność aplikacji.
0 4 0 0 0 29.08.2016Wzrost rynku reklamy zawnętrznej w drugim kwartale 2016 r. – IGRZIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2016 r. Estymowana wielkość sprzedaży reklamy outdoorowej zamknęła się kwotą ponad 138,8 mln zł. Dla tej samej bazy firm była wyższa niż w analogicznym kwartale ub.r. o 5,3%.