0 1 0 15.02.2018Powstała agencja marketingu muzycznegoDziałalność rozpoczęła agencja marketingu muzycznego High&. Jej założycielem i szefem jest Piotr Kujda. Firma oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii muzycznych, aktywacji oraz kampanii opartych na branded content z wykorzystaniem muzyki.
1 0 0 15.02.2018Szymon Majewski w kampanii Plusa dla firmPlus rozpoczął kampanię promocyjną oferty dla firm. W spocie zatytułowanym „Pizzeria” ponownie oglądać można Szymona Majewskiego.
0 3 1 14.02.2018Internauci krytykują koszulkę Surge Polonia z hashtagiem #germandeathcampsMarka odzieży patriotycznej Surge Polonia wprowadziła do oferty koszulkę z nadrukiem konturu bramy obozu w Auschwitz i hashtagiem #germandeathcamps. Pomysł spotkał się ze sporą krytyką internautów.
1 0 0 14.02.2018Kampania tabletek No-Spa w większym opakowaniuRozpoczęła się kampania informująca o nowym, dużym opakowaniu leku rozkurczowego No-Spa. Działania adresowane są do kobiet powyżej 24. roku życia.
2 0 0 14.02.2018Szymon Majewski jako piekarz i jogin w nowych spotach Plusa14 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty Plusa na abonament. W jej ramach powstały dwa spoty z udziałem Szymona Majewskiego. Tym razem wciela się on w role piekarza i jogina.
0 0 0 14.02.2018Marka Whirlpool wybrała dom mediowyKoncern Whirlpool przekaże agencji Initiative (grupa IPG Mediabrands) obsługę mediową marki Whirlpool. Decyzja o nawiązaniu współpracy dotyczy kilku rynków europejskich, w tym m.in. Polski, Włoch i Francji.
0 0 0 14.02.2018Walentynki – Polacy romantyczni, ale praktyczni. Badanie TNS KantarWalentynki na dobre zadomowiły się w Polsce. Jak wynika z badania TNS Kantar przeprowadzonego na zlecenie Allegro, zdecydowana większość Polaków (83 proc.) zamierza podarować ukochanej osobie prezent z okazji Dnia Zakochanych. Prawie połowa kupi czekoladki, 33 proc. kwiaty, a co siódma osoba zdecyduje się na upominek z kategorii erotyka. Na zakupy nie wydamy więcej niż 100 zł.
0 4 0 14.02.2018„Finger Lickin’ Love”, czyli akcja powiedz „tak” z KFCSieć KFC w Polsce stworzyła projekt pierścionka zaręczynowego. Składa się on z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę.
0 0 0 14.02.2018Unilever grozi, że wycofa reklamy z platform, które „tworzą podziały i promują nienawiść”Keith Weed, szef marketingu Unilevera zaapelował do platform cyfrowych, by uporządkowały swoje działania. Zagroził też, że firma zerwie relacje z tymi, które uzna za nieetyczne.
0 0 0 13.02.2018Tesco pracuje nad siecią dyskontów, by konkurować z Lidlem i Aldi?Tesco pracuje nad stworzeniem sieci dyskontów – donosi „The Guardian”. Miałaby ona konkurować z Lidlem czy Aldi i zapobiegać odpływaniu klientów do tańszych rywali.