0 0 0 14.02.2018Unilever grozi, że wycofa reklamy z platform, które „tworzą podziały i promują nienawiść”Keith Weed, szef marketingu Unilevera zaapelował do platform cyfrowych, by uporządkowały swoje działania. Zagroził też, że firma zerwie relacje z tymi, które uzna za nieetyczne.
0 0 0 13.02.2018Tesco pracuje nad siecią dyskontów, by konkurować z Lidlem i Aldi?Tesco pracuje nad stworzeniem sieci dyskontów – donosi „The Guardian”. Miałaby ona konkurować z Lidlem czy Aldi i zapobiegać odpływaniu klientów do tańszych rywali.
1 14 3 13.02.2018Marka Krosno w nowej odsłonie2018 rok Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła „Krosno”) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki Krosno oraz zmodyfikowaną architekturą oferty. Rebranding jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018–2023. W nowej odsłonie brand zadebiutował na targach „Ambiente 2018” we Frankfurcie. Towarzyszy temu kampania „Soulful Glass – szkło z duszą”.
0 0 0 13.02.2018Coca-Cola wyda milion franków na zmianę nazwy FuzeTea na szwajcarskim rynkuZ początkiem 2018 r. Coca-Cola wprowadziła na 37 europejskich rynków napój herbaciany FuzeTea. Problem pojawił się w Szwajcarii. Marka musi wydać ponad milion franków szwajcarskich na dostosowanie nazwy produktu do tamtejszych warunków.
0 0 0 13.02.2018Reklamy Magmisiów mogły wprowadzać w błądReklamy suplementu diety Magmisie (Aflofarm Farmacja Polska) sugerowały, że powszechnym powodem kłopotów dzieci z koncentracją jest brak magnezu i że zaradzi mu podanie żelków. UOKiK uznał, że taki przekaz mógł wprowadzać konsumentów w błąd. Producent musi sprostować nieprawdziwe informacje w telewizji, radiu oraz Internecie.
0 2 0 13.02.2018Portale erotyczne – gdzie najczęściej zaglądają internauci? Analiza GemiusaZ jakich portali erotycznych najczęściej korzystają polscy internauci? Ile czasu miesięcznie poświęcają na przeglądanie „różowych” stron? Odpowiedzi na te pytania dostarcza analiza firmy Gemius.
0 1 0 13.02.2018Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun nawiązują współpracę12 lutego firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun podpisały umowę partnerską. Dotyczy ona wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów internetowych oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji.
0 0 1 13.02.2018Smartfon wygra z telewizorem, ale nie z przyjaciółmi. Badanie IpsosuDwie trzecie Polaków jest gotowych zrezygnować z oglądania telewizji dla smartfona. Nieco więcej – prawie trzy czwarte – z jedzenia słodyczy. Badanie „Smart(fonowe) relacje” wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei pokazuje jednak, że dla znakomitej większości z nas smartfon schodzi na drugi plan, gdy stawką są bezpośrednie relacje z bliskimi.
0 3 0 13.02.2018Polscy reklamodawcy zaniepokojeni kwestią ochrony danych i pozycją gigantów internetowychRosnąca pozycja Google’a i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców – pokazuje badanie firmy Wavemaker.
0 0 0 13.02.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY6 kwietnia w Warszawie startuje kolejna edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional MarketingJuż po raz 42. profesjonalni marketerzy będą mieli okazję podjąć szkolenie akredytowane przez największą organizację marketingową na świecie – The Chartered Institute of Marketing. Będą mogli zdobyć międzynarodowy certyfikat CIM.