Adidas wzywa kobiety do uwolnienia kreatywności (wideo)
  • 6
  • 1
3.02.2017

Adidas wzywa kobiety do uwolnienia kreatywności (wideo)

Wystartowała globalna kampania marki Adidas „Unleash Your Creativity”. Ma inspirować i zachęcać kobiety do przekraczania granic i odrzucania schematów. Bohaterki spotów pokazują, że ciężka praca to nie wszystko, a kreatywność pozwala osiągać lepsze wyniki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2017

Jakie oczekiwania względem przyszłości ma pokolenie Y? Raport Deloitte

Brexit, zamachy terrorystyczne oraz wybory prezydenckie w USA znacząco obniżyły poczucie bezpieczeństwa milenialsów – pokazuje badanie Deloitte. Można zauważyć, że w krajach rozwijających się przedstawiciele pokolenia Y myślą o przyszłości z optymizmem. W krajach rozwiniętych natomiast tylko 34 proc. reprezentantów generacji uważa, że będzie wieść szczęśliwsze życie niż ich rodzice.