0 2 0 0 0 17.03.2017Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 r.Handel przeznaczył na reklamę w 2016 r. ponad 1/4 więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
1 1 0 0 0 17.03.2017Kampania Davines „Wspieram piękno” – podsumowanie (wideo)Kampania „Wspieram piękno” skierowana była do międzynarodowej społeczności fryzjerów współpracujących z marką Davines. Zachęcała do opowiedzenia o podejmowanych działaniach non profit na rzecz otoczenia. Zgłaszane projekty obejmowały inicjatywy, których celem była pomoc innym („social beauty”), ochrona środowiska („environmental beauty”) lub upiększenie przestrzeni wokół nas („artistic beauty”). Firma podsumowuje efekty prowadzonych działań.
0 1 0 0 0 17.03.2017Zmiany w Lighthouse – odświeżone logo, skrócona nazwa i nowa osoba w zespoleW kwietniu 2016 r. Lighthouse został wyłącznym przedstawicielem sieci Edelman na polskim rynku. Teraz firma modyfikuje strukturę, odświeża logo i zmienia siedzibę. Do zespołu dołącza Izabela Wejcht, która zajmie się obszarem consumer & healthcare.
1 1 0 0 0 17.03.2017Kampania „Obi, bo warto” (wideo)15 marca ruszyła kampania „Obi, bo warto”. W spotach telewizyjnych z przymrużeniem oka zaprezentowano proces renowacji domu i ogrodu.
1 1 0 0 0 17.03.2017Ogólnopolska kampania T-Mobile po raz kolejny z udziałem Bogusława Lindy (wideo)Marka T-Mobile została odznaczona Certyfikatem Best In Test za 2016 r. Celebrując ten fakt, operator przygotował ogólnopolską kampanię, w ramach której zachęca do wypróbowania swoich usług. W reklamach kolejny raz wystąpił Bogusław Linda.
0 1 0 0 0 17.03.2017Maspex wybrał dla Lubelli agencję PRRealizacją działań PR dla marki Lubella z portfolio Maspexu zajmie się agencja Michael Bridge Communication. Poprowadzi ona aktywności dotyczące głównych produktów marki: makaronów, mąk oraz płatków śniadaniowych.
1 3 0 0 0 17.03.2017„Autyzm. Chcemy być sobą!” – kampania z okazji Światowego Dnia Świadomości Autyzmu (wideo)2 kwietnia – w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu – Fundacja JiM rozpocznie 5. edycję kampanii „Polska na niebiesko”. Tego dnia na niebiesko rozświetlą się tysiące miejsc. Kolor ten symbolizuje solidarność z osobami autystycznymi.
0 3 0 0 0 17.03.2017Mobile Trends Conference 2017 za namiMobile Trends Conference 2017 trwała od 8 do 10 marca w Krakowie. Wzięło w niej udział prawie 500 uczestników i ponad 35 prelegentów. Pierwszego dnia wydarzenia wręczono Mobile Trends Awards.
0 1 0 0 0 16.03.2017PepsiCo chce rozwijać wewnętrzny dział produkujący treściRozwijanie wewnętrznych kompetencji kreatywnych ma poprawić szybkość i efektywność tworzenia treści. Zapewni też wysoki standard rozwiązań marketingowych. Ten temat poruszyła Ellen Healy, marketing director, global consumer engagement PepsiCo podczas Media Conference 2017 organizowanej przez Association of National Advertisers.
0 20 0 0 0 16.03.2017Konkurs Ekspozycja Roku 2016 rozstrzygnięty22 lutego wyłoniono laureatów konkursu Polskiej Izby Przemysłu Targowego – Ekspozycja Roku 2016. Zgłoszono 23 prace w trzech kategoriach.