0 2 0 0 0 12.10.2016KFC promuje ofertę, udostępniając gry na SnapchacieMarka KFC po raz kolejny sięgnęła po Snapchata, kreując serię czterech minigier nawiązujących do stylistyki znanej z konsoli wideo. Zabawa została uzupełniona o zadania kreatywne, których rozwiązania pozwolą użytkownikom walczyć o nagrody. Kampania promuje ofertę 4 Smaki Świata.
0 6 0 0 0 12.10.2016Zdrowy jak… Polak? Badanie ARC Rynek i OpiniaPonad połowa Polaków (58%) jest zadowolona ze swojego stanu zdrowia. Za największe zagrożenia dla zdrowia respondenci uważają palenie tytoniu oraz stres. Wprawdzie preferowanym źródłem informacji zdrowotnej jest lekarz rodzinny, jednak 3/4 respondentów przyznaje, że korzysta z Internetu w poszukiwaniu takich informacji. Co dziesiąty Polak podejmuje decyzję o własnym leczeniu bez konsultacji z lekarzem – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 12.10.2016Postępowanie UOKiK w sprawie Link4Praktyka spółki Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń dotycząca przedłużania umów ubezpieczenia komunikacyjnego OC może naruszać prawa konsumentów. UOKiK wszczął postępowanie w tej sprawie m.in. po informacjach uzyskanych od rzecznika finansowego.
0 2 0 0 1 12.10.2016Stowarzyszenie Twoja Sprawa protestuje przeciwko reklamie Śnieżki [aktualizacja]Reklama gładzi szpachlowej marki Śnieżka wywołała protest Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Kreacja internetowa skierowana do wykonawców z branży budowlanej wykorzystuje zdjęcie trzech skąpo ubranych modelek. Dziewczęta trzymają w rękach produkty Śnieżki, a towarzyszy temu hasło: „Wykonawco, którą wybierzesz na test?”.
0 3 0 0 0 11.10.2016Facebook udostępnia usługę WorkplaceFacebook oficjalnie uruchomił usługę Workplace (wcześniej znaną pod nazwą Facebook at Work). Od 10 października jest ona dostępna dla wszystkich zainteresowanych organizacji.
1 1 0 0 0 11.10.2016Cartoon Network zmienia dzieci w superbohaterów. Kampania kreskówki „Ben 10” (wideo)Rozpoczyna się emisja nowej odsłony kreskówki „Ben 10” w Cartoon Network. Towarzyszy temu globalna kampania. W Polsce jednym z jej elementów był casting, którego uczestnicy mogli na chwilę zmienić się w ulubionych bohaterów.
1 1 0 0 0 11.10.2016Sosnowiec promuje swój biznesowy potencjał (wideo)Urząd Miejski w Sosnowcu przygotował spot promujący biznesowy potencjał miasta. Reklamę można będzie obejrzeć w telewizji oraz Internecie.
0 1 0 0 2 11.10.2016Polacy na czele ruchu oporu wobec reklam online – wyniki badania TNS „Connected Life 2016”Wyniki globalnego projektu „Connected Life 2016” wskazują, że 51% Polaków korzysta z ad-blockerów, czyli programów, które mają ograniczać liczbę reklam wyświetlanych na stronach odwiedzanych przez użytkownika. Jest to najwyższy wynik na całym świecie. Średnia europejska wynosi 30%.
0 1 0 0 0 11.10.2016„Let’s meet to talk about Artificial Intelligence” – spotkanie w przyszłym tygodniu w Krakowie20 października w Krakowie odbędzie się spotkanie z cyklu „Let’s meet to talk about Artificial Intelligence”. Wydarzenia, podczas których prowadzone są rozmowy o zastosowaniach sztucznej inteligencji oraz prognozach jej wpływu na życie konsumentów w przyszłości, organizuje firma 2040.io.
0 1 0 0 0 11.10.2016T-Mobile rozszerzy współpracę z Leo Burnett w obszarach BTL i shopper marketinguAgencja ARC Worldwide, rozbudowując potencjał w Europie Centralnej, we wrześniu włączyła do swoich globalnych struktur agencję G7 (Grupa Leo Burnett). Leo Burnett poszerzyła tym samym kompetencje w obszarach takich jak shopper marketing, e-commerce, design i in-store. Marka T-Mobile Polska wzmacnia w związku z tym współpracę z agencją w ramach BTL i shopper marketingu.