0 3 0 0 0 17.03.2017Mobile Trends Conference 2017 za namiMobile Trends Conference 2017 trwała od 8 do 10 marca w Krakowie. Wzięło w niej udział prawie 500 uczestników i ponad 35 prelegentów. Pierwszego dnia wydarzenia wręczono Mobile Trends Awards.
0 1 0 0 0 16.03.2017PepsiCo chce rozwijać wewnętrzny dział produkujący treściRozwijanie wewnętrznych kompetencji kreatywnych ma poprawić szybkość i efektywność tworzenia treści. Zapewni też wysoki standard rozwiązań marketingowych. Ten temat poruszyła Ellen Healy, marketing director, global consumer engagement PepsiCo podczas Media Conference 2017 organizowanej przez Association of National Advertisers.
0 20 0 0 0 16.03.2017Konkurs Ekspozycja Roku 2016 rozstrzygnięty22 lutego wyłoniono laureatów konkursu Polskiej Izby Przemysłu Targowego – Ekspozycja Roku 2016. Zgłoszono 23 prace w trzech kategoriach.
1 1 0 0 0 16.03.2017Fundacja Edukacji Polonijnej podsumowuje kampanię z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego (wideo)W lutym 2017 r. Fundacja Edukacji Polonijnej udostępniła krótki film w ramach akcji związanej z Międzynarodowym Dniem Języka Ojczystego. „Koniec języka za przewodnika” – to hasło eksperymentu, w którym osoby z całego świata próbowały porozumieć się w różnych językach.
0 1 0 0 0 16.03.2017Crash Mondays – nowy cykl spotkań na mapie Krakowa3 kwietnia odbędzie się drugie spotkanie Crash Mondays. Pod tą nazwą organizowany jest cykl bezpłatnych spotkań w Krakowie, podczas których marketingowa teoria zderzana jest z doświadczeniem praktyków.
1 1 0 0 2 16.03.2017MEN ze spotem ukazującym „Dobrą szkołę” (wideo)Ministerstwo Edukacji Narodowej przygotowało spot na temat reformy edukacji. Pokazuje, w jaki sposób zmiany w oświacie mają wpłynąć na rozwijanie wśród uczniów umiejętności informatycznych. Bohaterami filmu są inteligenty chłopiec i jego sprzątająca matka.
1 1 0 0 0 16.03.2017Adam Nawałka promuje loterię marki Leroy Merlin (wideo)Ruszyła druga odsłona kampanii marki Leroy Merlin z udziałem selekcjonera piłkarskiej reprezentacji Polski – Adama Nawałki. Działania promują urodzinową loterię.
3 1 0 0 0 16.03.2017W lutym zwyciężyła miłość. Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” (wideo)Pierwsze miejsce zestawienia „YouTube Ads Leaderboard” za luty 2017 r. zajęła reklama Coca-Coli ukazująca historię miłości Maffashion i Czarka z Abstrachuje. Na podium jest też Grzegorz Krychowiak testujący Smart TV Samsunga oraz Marek i Edek ze „Złomowiska” Discovery Channel Polska.
0 1 0 0 0 16.03.2017Top 100 światowych influencerów według Brand24Kto jest najbardziej wpływowym influencerem świata? Brand24 zidentyfikował 100 osób, które wywołują największe zaangażowanie w Internecie. Przeanalizowano niemal 2 mln wzmianek i ponad 4,5 mln interakcji, które pojawiły się w ciągu trzech miesięcy.
0 1 0 0 0 16.03.2017FFiL Śnieżka wybrała dom mediowyProducent farb i lakierów FFiL Śnieżka zakończył przetarg na obsługę mediową działań reklamowych. Wygrał dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).