0 1 0 0 0 17.05.2017Kamil Glik ambasadorem firmy BlachotrapezReprezentant Polski i piłkarz AS Monaco Kamil Glik został oficjalnym ambasadorem firmy Blachotrapez. Spoty telewizyjne z jego udziałem będą emitowane przed wszystkimi meczami i w trakcie przerw meczów pierwszej reprezentacji Polski.
0 1 0 0 0 17.05.2017Corona uczy kosmitów produkcji piwaMarka Corona Mexico, zainspirowana niedawnymi odkryciami naukowców, postanowiła wysłać marketingowy komunikat w kosmos. Zdradza w nim przepis na przygotowanie piwa.
0 2 0 0 0 17.05.2017Netflix i Tomasz Bagiński stworzą serial o WiedźminieSpółka Platige Image poinformowała na swoim facebookowym profilu, że Netflix i Sean Daniel Company stworzą serial na podstawie opowiadań Andrzeja Sapkowskiego o Geralcie z Rivii. Jednym z reżyserów będzie Tomasz Bagiński.
0 2 0 0 0 17.05.2017BrandBuddies wprowadza programy lojalnościowe dla influencerówPlatforma BrandBuddies, ułatwiająca nawiązywanie i utrzymywanie relacji z sieciowymi influencerami, uruchomiła usługę True Influencers. To połączenie programów lojalnościowych i ambasadorskich dla liderów opinii.
1 1 0 0 0 17.05.2017„Zawsze lekkim krokiem” – Diosminex reklamowany w musicalowym stylu (wideo)Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex (Valeant), stosowanego w leczeniu niewydolności krążenia żylnego i limfatycznego. Spot zrealizowany został w konwencji musicalu.
1 1 0 0 0 17.05.2017„Nie zabijaj polskich znaków!” – apeluje Narodowe Centrum Kultury (wideo)12 maja ruszyła kolejna odsłona kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Akcja spotu rozgrywa się w wirtualnym świecie wnętrza telefonu komórkowego, w którym litery alfabetu pozbawiane są swoich ogonków, kresek i kropek.
0 3 0 0 0 17.05.2017Polacy częściej chodzą do muzeum niż do teatru – badanie ARC Rynek i OpiniaW ciągu ostatniego roku co czwarty Polak odwiedził muzeum, aby obejrzeć tam stałą ekspozycję (24%) lub wystawę muzealną (27%). Oznacza to, że wizyta w muzeum należy do pięciu wydarzeń kulturalnych, w których Polacy najczęściej uczestniczą osobiście – zaraz po projekcjach filmowych oraz festynach. Takie wyniki przyniosło badanie ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 0 17.05.2017„Facebook Trends” – kwiecień 2017 r.W kwietniu 5 z piętnastu najbardziej angażujących postów na polskim Facebooku opublikowała strona Popularne. Każdy z nich był wideo natywnym. W rankingu zaangażowania Popularne wyprzedziła jednak Wiedza Bezużyteczna. Największe strony na polskim Facebooku to niezmiennie: Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski oraz Play – pokazuje „Facebook Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 16.05.2017III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji na początku czerwca w WarszawieTegoroczne forum odbędzie się 6 czerwca. Hasłem wydarzenia jest: „Thought Leadership & more – buduj nowocześnie wpływ, zasięg i wartość biznesu”.
2 1 0 0 0 16.05.2017Ketchup Kotlin promowany jako produkt „bez konserwantów i bez ograniczeń” (wideo)Ile ketchupu zmieści się na frytce? A ile na żeberkach? Na te pytania odpowiada w reklamie marka Kotlin.