0 2 0 0 0 11.05.2017Crowdfunding rośnie w siłę – wynika z badania ARC Rynek i OpiniaCo dziesiąta osoba (11%) deklaruje rzeczywiste zaangażowanie w projekty crowdfundingowe. Dużo więcej jednak, bo 41% respondentów badania ARC Rynek i Opinia wyraża zainteresowanie wspieraniem ich w przyszłości.
0 1 0 0 0 11.05.2017Konferencja naukowa o marketingu w farmacji pod koniec maja w KrakowieJak podejmowane są decyzje konsumenckie w miejscu sprzedaży? Jak promować produkty farmaceutyczne w nowych mediach? Z jakimi problemami prawnymi i etycznymi mierzą się farmaceuci? Kwestie te zawarto w programie konferencji „Marketing w Farmacji”, organizowanej przez krakowski oddział Polskiego Towarzystwa Studentów Farmacji. Wydarzenie odbędzie się 27 maja w Krakowie.
0 1 0 0 0 11.05.2017Vectra powierza obsługę agencji Isobar PolskaOperator kablowy Vectra rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywną. Wygrał go Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
0 1 0 0 0 11.05.2017Pierwszy raz Aula w Krakowie – już 23 majaAula Polska to cykliczne spotkania osób związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością oraz zainteresowanych tymi dziedzinami. 23 maja po raz pierwszy Aula odbędzie się w Krakowie.
0 1 0 0 0 11.05.2017Zenith z nową wizją i identyfikacją markiAgencja mediowa Zenith wprowadza globalnie nową metodologię pracy. Zmianę podkreśla odświeżona identyfikacja wizualna marki i jej platform komunikacji.
1 1 0 0 0 11.05.2017Butelki Dove nawiązujące do kobiecych kształtów w ogniu krytykiMarka Dove, chcąc po raz kolejny podkreślić akceptację dla różnorodnych kobiecych kształtów, przygotowała limitowaną edycję opakowań. Butelki żelu pod prysznic nawiązują do damskich sylwetek. Wielu konsumentów poczuło się jednak dotkniętych.
0 1 0 0 0 11.05.2017Dbałość o klienta i jego dom głównym wątkiem komunikacji producenta okien VetrexProducent stolarki okiennej Vetrex wprowadza nową platformę komunikacyjną „Dbamy”. W maju, z okazji 20-lecia istnienia firmy, w jej ramach ruszyła pierwsza kampania.
0 1 0 0 0 11.05.2017„Internetowa kultura obrażania?”. Raport IAB PolskaWbrew powszechnym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w Internecie marginalny – pokazuje badanie IAB Polska. Zdecydowana większość obraźliwych wpisów dotyczy polityki, która jest jednym z kluczowych tematów podgrzewających dyskusję online.
0 1 0 0 0 11.05.2017Starbucks rozstrzygnął przetarg na obsługę w social media w regionie CEEObsługą marki Starbucks w mediach społecznościowych zajmie się McCann & MRM. Będzie realizować strategię komunikacji jako główna agencja na siedmiu rynkach Europy: w Polsce, Niemczech, Czechach, na Słowacji, w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech.
0 1 0 0 0 11.05.2017Virgin Mobile Polska zmienia agencję full-serviceVirgin Mobile Polska rozpoczyna długofalową współpracę z agencją Gong (Group One). Będzie ona pełnić rolę głównej agencji strategiczno-kreatywnej.