„Facebook Trends” – kwiecień 2017 r. - Marketing przy Kawie
„Facebook Trends” – kwiecień 2017 r.
Advertisement
  • 0
  • 3
17.05.2017

„Facebook Trends” – kwiecień 2017 r.

W kwietniu 5 z piętnastu najbardziej angażujących postów na polskim Facebooku opublikowała strona Popularne. Każdy z nich był wideo natywnym. W rankingu zaangażowania Popularne wyprzedziła jednak Wiedza Bezużyteczna. Największe strony na polskim Facebooku to niezmiennie: Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski oraz Play – pokazuje „Facebook Trends” Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56311 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 maja 2017