0 1 0 0 0 7.02.2017Forum IAB 2017 pod hasłem: „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”7 i 8 czerwca w Warszawie odbędzie się 11. edycja Forum IAB. Temat przewodni tegorocznego spotkania to „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”. Osoby, które chciałyby wygłosić prelekcję podczas wydarzenia, do 28 lutego mogą nadsyłać propozycje wystąpień.
1 2 0 0 0 7.02.2017„Tu i teraz trwa wojna z rakiem” – Fundacja Alivia znów zachęca, by wspomóc tę walkę (wideo)4 lutego, w Światowy Dzień Walki z Rakiem, Fundacja Onkologiczna Alivia zainaugurowała kampanię „Wojna z rakiem”. W jej ramach m.in. na elewacji PGE Narodowego zostało wyświetlone hasło „Walcz”, wzywające Polaków do zadbania o swoje zdrowie oraz zaangażowania się w pomoc chorym.
0 1 0 0 0 7.02.2017Bezpieczeństwo online – Polacy świadomi, ale z obawami. Wyniki Payback Opinion PollW pierwszej połowie lutego obchodzony jest Dzień Bezpiecznego Internetu. Z tej okazji w ramach programu lojalnościowego Payback przeprowadzono ankietę. Wynika z niej, że ponad 70% Polaków boi się wykorzystania ich danych dostępnych w Internecie przez osoby niepowołane, a ponad połowa ankietowanych (52%) obawia się ataku cyberprzestępców na komputer lub urządzenie mobilne.
0 1 0 0 0 7.02.2017Na stacjach paliw zamiast nazwy Statoil pojawi się Circle KW kwietniu 2016 r. spółka Statoil Fuel & Retail Polska formalnie zmieniła nazwę na Circle K Polska. W maju ubiegłego roku proces zmiany wystartował w krajach skandynawskich, a w 2017 r. rozpoczyna się w Polsce. Do tego czasu marka funkcjonuje pod starą nazwą.
1 1 0 0 0 6.02.2017Carex z kampanią telewizyjną (wideo)6 lutego rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Carex. Spot emitowany w ogólnopolskich stacjach promuje antybakteryjne mydła w płynie oraz nowość w portfolio marki – mydła w kostce.
0 1 0 0 0 6.02.2017Poczta Polska nawiąże współpracę ze start-upami„GammaRebels powered by Poczta Polska” to projekt, którego celem jest połączenie potencjału początkujących, kreatywnych przedsiębiorców z infrastrukturą, doświadczeniem oraz zasobami operatora pocztowego. Rozpoczął się nabór firm oferujących innowacyjne rozwiązania.
0 1 0 0 0 6.02.2017Wpływ hal widowiskowo-sportowych na wizerunek miastMiliard złotych kosztowała budowa aren widowiskowo-sportowych jedynie w trzech miastach Polski: Gdańsku/Sopocie, Krakowie i Łodzi. Wielofunkcyjne obiekty pozwalają na organizację wydarzeń o międzynarodowym charakterze i przyciągają turystów – kibiców lub fanów muzyki. Jak wpływają na wizerunek miast?
0 1 0 0 0 6.02.2017Sztuczna inteligencja szansą dla polskiej gospodarki – raport Accenture „Technology Vision 2017”Wdrożenie rozwiązań technologicznych wykorzystujących sztuczną inteligencję może mieć pozytywny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Technologia stopniowo będzie zmieniać sposób pracy w centrach usług, które zatrudniają w naszym kraju około 200 tys. osób. To wnioski zawarte w raporcie „Technology Vision 2017”, przygotowanym przez firmę Accenture.
0 1 0 0 0 6.02.2017UOKiK nałożył na Orange 30 mln zł kary za automatyczne przedłużanie umów o czas oznaczonyFirma Orange Polska bezprawnie przedłużała umowy o świadczenie usług stacjonarnych o wiele miesięcy bez wyraźnej zgody konsumentów – uznał prezes UOKiK. Nałożył na przedsiębiorcę karę blisko 30 mln zł. Dodatkowo zobowiązał spółkę do rekompensaty publicznej.
0 2 0 0 0 6.02.2017Polskie młode marki odzieżowe. Jak sobie radzą w Internecie?Polskie marki odzieżowe mogą pochwalić się coraz lepszą sprzedażą. Poza szyciem modnych, wysokiej jakości ciuchów szyją także dobre historie w Internecie, szczególnie w social media. Newspoint, Mustache.pl i NapoleonCat przeprowadziły badanie dotyczące aktywności online polskich brandów z kategorii mody.