0 4 0 0 0 11.03.2018Wybrano zwycięzców konkursu Art of Packaging5 marca ogłoszono wyniki 12. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku. Miało to miejsce podczas gali finałowej odbywającej się w Hali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich.
1 2 0 0 0 11.03.2018Robert Janowski w kampanii „9 milionów powodów” marki CoregaCelem kampanii „9 milionów powodów” jest zwalczenie poczucia wstydu z powodu noszenia protez zębowych. Organizatorzy chcą uświadomić społeczeństwu, że proteza to całkowicie normalna rzecz. Ambasadorem kampanii został Robert Janowski.
0 2 0 0 0 9.03.2018Suzuki sponsoruje polski boksPolski Związek Bokserski i Suzuki Motor Poland podpisały umowę sponsorską. Producent samochodów wspiera bokserów w przygotowaniach do igrzysk olimpijskich w Tokio.
0 0 0 0 0 9.03.2018Lego z pierwszym od 13 lat spadkiem sprzedażyFirma Lego w 2017 r. odnotowała spadek sprzedaży i zysków. To pierwsza taka sytuacja od ponad dekady.
1 6 0 0 0 9.03.2018Styl goth i „Alicja w Krainie Czarów” w nowej kolekcji IkeiBea Åkerlund to aktywistka świata mody. Działa na pograniczu filmu, mody i muzyki. Przygotowała dla Ikei kolekcję łączącą styl goth i hollywoodzki przepych.
4 0 0 0 0 9.03.2018Pierwsze tańce homoseksualnych małżeństw w spocie Apple’aW grudniu Australia zalegalizowała homoseksualne śluby. Z tej okazji Apple przygotował film zatytułowany „First Dance”. Ukazuje on pierwsze tańce nowożeńców.
2 0 0 0 0 9.03.2018 Aktualizacja: 17:0520.03.2018Dorota Wellman w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej T‑Mobile9 marca T‑Mobile rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkową. Podkreśla w niej jakość sieci i zalety korzystania z niej. Do udziału w spotach firma ponownie zaprosiła swoich klientów. 15 marca pojawiły się nowe spoty z udziałem dziennikarki.
2 0 0 0 0 9.03.2018Bieganie i kolarstwo w wiosennej kampanii Decathlonu9 marca wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Jedyną zasadą jest przyjemność”.
1 7 0 0 0 9.03.2018Wampiry i Piotr Adamczyk w kampanii wizerunkowej Eurobanku„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się Eurobank. Bohaterami jego najnowszej kampanii są wampiry. Twarzą marki pozostaje Piotr Adamczyk.
0 7 0 0 1 9.03.2018Polski Internet w lutym 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w lutym 2018 r. wyniosła ogółem 28 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 24,3 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,1 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.