0 3 0 0 0 17.09.2017Creaton odświeża logo i ujednolica identyfikację wizualnąFirma Creaton Polska wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej. Towarzyszą one modyfikacjom, które zaszły w ofercie produktowej marki.
0 1 0 0 0 17.09.2017Wkrótce nie John Lemon, lecz On LemonKatowicki producent lemoniady nie będzie już mógł posługiwać się nazwą John Lemon. To wynik ugody z Yoko Ono, wdową po Johnie Lennonie i spadkobierczynią jego spuścizny.
1 0 0 0 0 17.09.2017Wystartowała kampania eBay w Polsce „Kupuj kolorowo”14 września rozpoczęła się kampania portalu aukcyjnego eBay. W Polsce realizowana jest w serwisach społecznościowych oraz w mediach cyfrowych. Po raz pierwszy w historii eBay wyemituje w naszym kraju spot wideo.
1 10 0 0 0 17.09.2017CCC rusza z kolejną jesienną odsłoną kampanii „Go for More”Firma CCC promuje kolekcję jesienno–zimową w kampanii pod hasłem „Go for More. Idę po więcej”. Działania rozpoczęły się 15 września i przez kolejnych 8 tygodni prowadzone będą równolegle na pięciu rynkach.
0 0 0 0 0 17.09.2017Mercedes-Benz Polska wybrał obsługę w mediach społecznościowychObsługą Mercedes-Benz Polska w mediach społecznościowych zajmie się agencja Focus Media Group. Odpowiada ona za komunikację wizerunkową i produktową marki w social media w języku polskim.
1 8 0 0 0 17.09.2017Ford Vignale w obiektywie Ryszarda Horowitza – 35 lat temu i dziś29 września w Warszawie zostanie otwarta wystawa fotografii Ryszarda Horowitza. Artysta zaprezentuje serię zdjęć Forda Vignale. Zdjęcia są nową odsłoną współpracy, którą artysta podjął z marką 35 lat temu. Wtedy w jej efekcie powstała kampania, która okazała się sukcesem komercyjnym i artystycznym. Po latach marka wróciła do projektu.
1 2 0 0 0 15.09.2017Blogerzy wspólnie z Kompanią Piwowarską zachęcają do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholuRuszyła czwarta odsłona kampanii „Bądź mądry”, organizowanej przez Kompanię Piwowarską. Dziewięcioro blogerów wystąpiło w krótkich materiałach wideo, by promować odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Bohaterowie filmów ubrani są w koszulki z humorystycznymi, prowokacyjnymi hasłami.
0 1 0 0 0 15.09.2017Instagram jest kobietą – aplikacja przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyznZ aplikacji mobilnej Instagram korzystało w sierpniu 2,1 mln polskich internautek, co stanowi 72 proc. ogółu użytkowników tej aplikacji (3 mln) ─ wynika z badania Gemiusa.
1 0 0 0 0 15.09.2017„Adresujemy marzenia” – nowa kampania serwisu OtodomSerwis ogłoszeń nieruchomości Otodom rozpoczął kampanię wizerunkową. Spot pokazuje rodzinę, która zrealizowała swoje marzenia i znalazła upragniony dom. Celem kampanii jest wzmacnianie świadomości marki.
0 1 0 0 0 14.09.2017Ruszyły zapisy do Young Creatives Eurobest 2017W tym roku w konkursie Young Creatives Eurobest na zainteresowanych czekają dwie kategorie. Każda z nich przeznaczona jest dla innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Udział można zgłaszać do 6 października.