0 0 0 0 0 12.06.2018LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertąDo współpracujących ze sobą sieci partnerskich LifeTube i Gamellon dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB. Uzupełnią one ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
0 1 0 0 2 11.06.2018Musicie wynaleźć się na nowo albo stracicie klientów! Szef marketingu Unilevera ostrzega agencje reklamoweAgencje nie adaptują się wystarczająco szybko, by przetrwać w cyfrowej rzeczywistości. Potrzebują do tego nowego modelu biznesowego – powiedział Keith Weed, dyrektor marketingu Unilevera podczas brytyjskiej konferencji IAB. Jednocześnie dodał, że jest optymistą i widzi szanse dla tych agencji, które próbują się zmienić.
0 0 0 0 0 11.06.2018KFC pracuje nad „kurczakiem w wersji wegetariańskiej”KFC w Wielkiej Brytanii ogłosiło, że pracuje nad nową potrawą z wykorzystaniem charakterystycznej panierki, będącej mieszanką ziół i przypraw. Nowość nie będzie jednak zawierać sztandarowego produktu KFC – smażonego kurczaka.
0 0 0 0 0 11.06.2018Trzecia odsłona kampanii Kasztelana „Ręczymy za każdą butelkę”11 czerwca marka Kasztelan rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Ręczymy za każdą butelkę”. Tym razem reklama skupia się na dwurzędowym jęczmieniu.
0 2 0 0 0 11.06.2018Nowy butik doradczy HumanriseHumanrise ma zająć się humanizacją organizacji. Tak cele swojej firmy określają założyciele: Tomasz Pietrzak, do niedawna zarządzający działem digital w NN Investment Partners i Tomasz Nalewajk, psycholog i były brand director Gog.com (grupa CD Projekt).
0 1 0 0 0 11.06.2018Rafał Sonik poleca Mercedesa klasy XRafał Sonik rekomenduje nowego pick-upa Mercedesa – klasę X. Kierowca rajdowy wziął udział w sesji zdjęciowej marki, która odbyła się na Pustyni Błędowskiej.
0 0 0 0 0 11.06.20183M wybrało Hill+Knowlton Strategies do obsługi korporacyjnejFirma 3M Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę korporacyjną. Zwyciężyła w nim agencja Hill+Knowlton Strategies.
1 0 0 0 0 11.06.2018Uber zamierza wydać ponad 500 mln dol. na kampanięJeszcze w tym roku Uber wyda ponad 500 mln dol. na globalną kampanię – podaje anonimowe źródło związane z firmą. Będzie to pierwsza akcja marki na tak dużą skalę. Jest częścią starań o naprawę wizerunku po ubiegłorocznych skandalach.
5 1 0 0 0 11.06.2018 Aktualizacja: 16:309.07.2018Kampania społecznościowa promująca podkarpacką turystykęPodkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczęła akcję w mediach społecznościowych. Celem jest promocja najciekawszych i najpiękniejszych zakątków województwa. W działania zaangażowano youtuberów z kanałów Kołem się toczy, Gdzie bądź i Architecture is a good idea.
0 2 0 0 0 11.06.2018Polska w limitowanej edycji Heinekena we FrancjiDwudziestu międzynarodowych artystów żyjących we Francji zaprezentowało kreatywne podejście do etykiety piwa Heineken. Marka wprowadziła właśnie na rynek francuski limitowaną edycję dwudziestu butelek. Seria ma celebrować bogactwo kulturowe krajów, które ukształtowały historię brandu. Wśród nich jest Polska.