CCC i kampania promująca kolekcję dla youngstersów - Marketing przy Kawie
CCC i kampania promująca kolekcję dla youngstersów
  • 1
  • 7
26.03.2018

CCC i kampania promująca kolekcję dla youngstersów

26 marca marka CCC rozpoczęła kampanię skierowaną do młodych klientów – tzw. youngstersów. Promowane są w niej przede wszystkim produkty uznanych marek sportowych New Balance i Puma, dostępne od tego sezonu w sklepach CCC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 marca 2018

23 marca 2018