Outdoorowa kampania pasztetu Podlaskiego
  • 0
  • 2
16.05.2012

Outdoorowa kampania pasztetu Podlaskiego

Na początku maja rozpoczęła się kampania firmy Drosed, promująca pasztet Podlaski. Kampania jest skierowana do młodszego konsumenta i ma przypomnieć o produkcie oraz budować świadomość i rozpoznawalność marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

derymkofon

12 lat temu

S.O.S

Stałem ostatnio dłuższy czas przed tym outdoorem o "Nie sprzątam" i próbowałem wymyślić o co chodzi w kreacji :))) że mam zjeść Podlaski i z pełnym brzuchem sprzątać? A wstanę tylko wtedy, kiedy na śniadanie będzie czekać chińska zupka i buła z Podlaskim?

chyba się starzeję i nie łapię się do TG :)))

16 maja 2012