0 1 30.01.2009Optimum Media OMD rozpoczął prace dla Renault PolskafirmyDom Mediowy Optimum Media OMD po wygranym przetargu rozpoczął współpracę z Renault Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56081 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 30.01.2009Fundacja Ilony Felicjańskiej szuka domu mediowegoFundacja Niezapominajka, pomagająca nieuleczalnie chorym dzieciom, założona przez Ilonę Felicjańską, szuka obecnie domu mediowego który nieodpłatnie zaplanuje i przeprowadzi kampanię reklamową na rzecz 1% podatku od dochodu za 2008 rok.
0 1 0 30.01.2009Digital Signage w Centrum Targowo-Kongresowym w WarszawieW największym obiekcie ekspozycyjnym w Warszawie należącym do Międzynarodowych Targów Polska, zwanym Centrum Targowo-Kongresowym zastosowano dynamiczny system informacji i promocji, wykorzystując nowe rozwiązanie z dziedziny Digital Signage - dZine.
0 1 0 29.01.2009TBWA i Fundacja WHD rozpoczęły kampanię 1% podatkuW styczniu 2009 r. rozpoczęła się kampania 1% podatku dla Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci pod hasłem „ W domu dzieci mniej się boją".
0 1 0 29.01.2009GoodFellows dla Holmes PlaceAgencja GoodFellows zrealizowała w Centrum Handlowym Arkadia oraz w Galerii Mokotów w Warszawie projekt re-brandingu marki Shape na markę Holmes Place Energy.