Słodka pociecha od Cadbury Wedel
  • 0
  • 1
13.10.2006

Słodka pociecha od Cadbury Wedel

W głównych stacjach telewizyjnych możemy aktualnie oglądać filmy reklamowe, które prezentują nowość na rynku – super słodkie Ptasie Mleczko w mocno mlecznej czekoladzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2006

Mleczny start Soul and Mind i SML Ostrołęka

Spółdzielnia Mleczarska „Ostrołęka” wprowadza na rynek nową serię produktów pod marką Milandia. W skład linii wchodzi pierwsze w Polsce mleko wytwarzane w unikalnej technologii ESL (Extended Shelf Life) oraz śmietany. Wprowadzeniu marki Milandia na rynek towarzyszy kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Milandia. Tak smakuje mleko!”. Agencja Reklamowa Soul and Mind odpowiedzialna jest za strategię dla nowej marki, za działania reklamowe oraz działania wspierające dystrybucję.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2006

Zasoby AutoCentrum.pl wyświetlają się w wyszukiwarce NetSprint.pl

Dzięki współpracy niezależnego portalu motoryzacyjnego AutoCentrum.pl z NetSprint.pl. Ogólne dane techniczne, ceny i zdjęcia wszystkich modeli samochodów dostępne są z poziomu wyszukiwarki NetSprint.pl – wystarczy wpisać tylko markę i model szukanego samochodu. Użytkownicy zyskali szybszy dostęp do pełnych danych a zasoby AutoCentrum zyskały dzięki temu nowych użytkowników i nowe możliwości promocji.