Opcom Grupa Eskadra dla Agory - Marketing przy Kawie
Opcom Grupa Eskadra dla Agory
  • 0
  • 1
19.02.2008

Opcom Grupa Eskadra dla Agory

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra przygotowała kampanię wizerunkową portalu Gazeta.pl. Akcja ruszyła pod hasłem "Kto wchodzi na Gazeta.pl?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
19.02.2008

Filmowe wyzwanie logistyczne

Ponad 1 100 personalizowanych przesyłek doręczyła firma TNT Express w ramach współpracy z organizatorami 10. edycji Polskich Nagród Filmowych Orły. Przesyłki, adresowane do członków Polskiej Akademii Filmowej, zawierały karty do głosowania na najlepsze polskie filmy 2007 roku. Połowa puli – karty do pierwszej tury głosowania - została doręczona na początku stycznia, kolejna – do drugiej tury – w lutym. Większość stanowiły przesyłki krajowe, choć były wśród nich również zagraniczne.

  • 0
  • 1
  • 0
19.02.2008

Stany za jeden projekt

Firma Europapier-Impap ogłasza konkurs na opracowanie oryginalnego projektu, który będzie wykorzystany w kampanii promującej kreatywne zastosowanie folii samoprzylepnych na rynku reklamy wizualnej. Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do agencji reklamowych, drukarzy oraz klientów końcowych. Nagrodą w „Europapier-Impap Graphical Contest” jest wyjazd do Stanów Zjednoczonych. Przewodniczącym jury będzie znany grafik artysta-plastyk Andrzej Pągowski.