One-2-One podpisał nowe porozumienie z Marquard Media Polska
  • 0
  • 1
9.01.2007

One-2-One podpisał nowe porozumienie z Marquard Media Polska

One-2-One S.A. – lider komunikacji mobilnej dla mediów oraz marketingu mobilnego podpisał porozumienie z Marquard Media Polska dotyczące stworzenia kompleksowego serwisu usług interaktywnych, pod marką „CKM.pl”. To pierwszy projekt w nowym obszarze biznesowym dla Grupy One-2-One, który realizuje cel poszerzania kompetencji i wzrostu kompleksowości usług.
Współpraca z MMP dotyczy działań związanych z przygotowaniem strony internetowej, jej utrzymaniem, zapewnieniem interaktywnej komunikacji z użytkownikami serwisu oraz jej dalszy rozwój.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2007

Focus Media Group dla Fiata Grande Punto

Firma Fiat Auto Poland powierzyła działania Direct Marketingowe dla marki Grande Punto firmie Focus Media Group. W ramach tych działań zrealizowany został mailing, obejmujący pakiet materiałów do wysyłki „Oferta Grande Punto Winter Free”. Focus Media Group stworzyła kreację w skład której weszła ulotka informacyjna oraz kupon, nawiązujący formą do dowodu rejestracyjnego, uprawniający do skorzystania ze specjalnej oferty pakietu Winter Free w salonach Fiata.