1 1 0 0 0 11.03.2013Bez kompleksów na zagranicznej plaży (wideo)Firma Novascon Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię reklamową suplementu diety wspomagającego odchudzanie, o nazwie Mini Linia. Pierwszy raz polska firma farmaceutyczna zleciła nakręcenie spotu w zagranicznych plenerach. Akcja rozgrywa się na słonecznej plaży oddalonej od Polski o blisko 12 tys. kilometrów.
0 1 0 0 0 11.03.2013Hertz Systems z agencją reklamowąAgencja reklamowa Malum rozpoczęła współpracę z firmą Hertz Systems, producentem sprzętu przeznaczonego dla sektorów obronnych. Zawarta umowa dotyczy kompleksowych działań reklamowych: ATL, BTL i digital.
0 1 0 0 0 11.03.2013Spotify rozpoczyna współpracę z agencją PR w social mediaHill+Knowlton Strategies poprowadzi działania social PR serwisu streamingowego Spotify. Agencja przygotowała i realizowała kampanię wprowadzającą Spotify na polski rynek, a obecnie zajmuje się bieżącą obsługą biura prasowego i polskojęzycznych kanałów social media serwisu.
0 1 0 0 0 11.03.2013Prawie połowa Polaków narzeka na brak gotówki – badanie IIBRAż 83 proc. Polaków zmienia lub chciałoby zmienić swoje życie na lepsze. Większość ma w związku z tym konkretne plany – pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie BNP Paribas Banku Polska. Dla ponad 40 proc. respondentów największą przeszkodą w realizacji zamierzeń jest brak gotówki.
1 1 0 0 0 10.03.2013Pierwsza w historii globalna kampania Doritos (wideo)Akcja połączona jest ze zmianą logo i opakowania chipsów Doritos oraz opracowaniem bardziej spójnego pozycjonowania marki w 37 krajach.
1 1 0 0 2 10.03.2013Australia organizuje drugą edycję kampanii „Najlepsza praca na świecie” (wideo)Jedna z najlepszych kampanii marketingu miejsc z ostatnich lat – poszukiwanie zarządcy tropikalnej wyspy – będzie miała kontynuację. „Best Job in the World” będzie teraz zachęcała młodych ludzi do zamieszkania i podjęcia pracy w sześciu regionach Australii.
0 2 0 0 0 8.03.2013Dwa polskie projekty nagrodzone w Rebrand 100 Global Awards 2013Do konkursu Rebrand 100 Global Awards 2013 można było zgłosić każdy rebranding, który wszedł w życie między styczniem 2010 a wrześniem 2012 r., niezależne od skali projektu czy miejsca powstania. Wśród nagrodzonych znalazły się dwa projekty z Polski: rebranding Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz firmy narzędziowej Topex.
0 1 0 0 0 8.03.2013W poszukiwaniu Cyberdoskonałości 3.0W drugiej połowie kwietnia odbędzie się trzecia edycja dorocznej konferencji Cyberresearch, poświęconej badaniom online. Przedsięwzięcie organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zostało zapoczątkowane w roku 2011 jako odpowiedź na rosnące znaczenie Internetu jako przedmiotu badań, a także narzędzia dotarcia do coraz szerszych grup respondentów.
0 1 0 0 0 8.03.2013Infografika „Multiscreening w Polsce”Znaczenie i możliwości marketingowe smartfonów szybko rosną. Daje to specjalistom marketingu nowe skuteczne kanały komunikowania się z odbiorcami kampanii. Takie wyniki przynoszą badania „Multiscreening w Polsce”, przeprowadzone przez Interactive Research Center we współpracy z siecią reklamy mobilnej Mobiu.
0 1 0 0 0 8.03.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCIM – brytyjski standard certyfikacji specjalistów marketinguCIM jest międzynarodowym certyfikatem zawodowym z zakresu marketingu i zarządzania strategicznego, przyznawanym przez brytyjski instytut CIM (The Chartered Institute of Marketing).Informacja promocyjna