„Ojciec i syn”. Spot polskiej kampanii informacyjnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na temat Covid-19 - Marketing przy Kawie
„Ojciec i syn”. Spot polskiej kampanii informacyjnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na temat Covid-19
  • 1
  • 4
6.04.2020

„Ojciec i syn”. Spot polskiej kampanii informacyjnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na temat Covid-19

Pandemia koronawirusa to zupełnie nowa sytuacja dla wszystkich ludzi na świecie, również Polaków. Budzi lęk, obawy o przyszłość, ale też zniecierpliwienie i bunt. W tych okolicznościach nie tylko przestrzeganie procedur sanitarnych, ale również dbanie o najbliższych jest kwestią kluczową. O tym mówi spot „Ojciec i syn”, zrealizowany na zlecenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Edek

5 lat temu

A jak został nakręcony? Skoro #zostańwdomu? Bo patrząc na ujęcia to musiało na planie być sporo osób. Operator, ludzie od kamery, ludzie od oświetlenia, dźwięk, reźyser i jego pomocnicy, Narażanie ludzi, czy wszyscy mieli odpowiednie zabezpieczenie? Widzę tu znowu hipokryzję rzadzących.

Rozwiń komentarze

6 kwietnia 2020

  • 2
  • 4
  • 2
6.04.2020

Policja na outdoorze przypomina o zakazie zgromadzeń i ostrzega o karach

W Polsce wprowadzony został stan epidemii. W związku z tym Komenda Główna Policji wraz z firmą Screen Network uruchomiła specjalną akcję ostrzegawczą na 20 tys. ekranów DOOH zlokalizowanych na terenie całego kraju. Komunikaty kierowane są do osób przebywających w przestrzeni publicznej. Zalecają pozostanie w domach, przypominają o zakazie zgromadzeń i ostrzegają o karach dla łamiących przepisy porządkowe.