0 2 0 0 0 18.07.2019Click Community i PA łączą sięAgencja social media Click Community oraz agencja marketingowa PA oficjalnie dokonały fuzji. W wyniku połączenia Click Community stała się częścią PA.
0 4 0 0 0 18.07.2019„Masz to po mnie” – cytaty ze znanych polskich Żydów promują muzeum PolinMuzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie ruszyło z kampanią „Masz to po mnie”. Promuje ekspozycję stałą „1000 lat historii Żydów polskich”. W reklamach wykorzystano cytatach ze znanych, historycznych postaci polskich Żydów.
0 1 0 0 0 18.07.2019Marka Stihl oficjalnym partnerem EkstraklasyStihl został oficjalnym partnerem piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy marka będzie promowana w trakcie rozgrywek. Wprowadzi też do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.
0 2 0 0 0 18.07.2019KFC rzuca wyzwanie internautom. Rozda 100 tys. hot wingsów za 100 tys. komentarzy z nóżką kurczaka17 lipca obchodzony jest Światowy Dzień Emoji. Z tej okazji marka KFC obiecała rozdać 100 tys. hot wingsów, jeśli pod jej postem na Facebooku w ciągu doby pojawi się 100 tys. komentarzy z emotką nóżki kurczaka.
1 0 0 0 0 17.07.2019„Bądź kimkolwiek chcesz…” – Monika Brodka wciela się w bohaterów serialu „Stranger Things”Netflix opublikował na YouTube i w swoich kanałach społecznościowych wideo z udziałem piosenkarki Moniki Brodki. Widzi ona w lustrze siebie jako bohaterów serialu „Stranger Things” Netflixa.
0 26 0 0 0 17.07.2019Artystka fotograf Zuza Krajewska zrobiła sesję zdjęciową influencerom dla marki ŁomżaMarka Łomża Jasne Pełne podjęła współpracę z warszawską fotografką Zuzą Krajewską. Jest ona znana nie tylko z fotografii i mody, lecz także z autorskich projektów artystycznych. To pierwsza tego typu współpraca komercyjna Krajewskiej. Jej efektem jest seria portretów młodych, kreatywnych Polaków żyjących i tworzących w Warszawie.
0 3 0 0 0 17.07.2019Do Carrefoura na zakupy z własnymi opakowaniamiCarrefour wprowadza możliwość zakupu produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
1 0 0 0 0 17.07.2019Stop Cafe promuje dania obiadowe na stacjach Orlenu„Jedzenie na Orlenie" to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN Orlen. Celem realizowanej akcji jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym.
6 1 0 0 0 17.07.2019„Ale tydzień!” – Biedronka zaprasza do sklepów przeróbką piosenki Niebiesko-Czarnych „Ale za to niedziela”Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale tydzień!”. Towarzyszy jej piosenka „Ale tydzień w Biedronce!”. Melodia bazuje na utworze Niebiesko-Czarnych „Niedziela będzie dla nas”.
1 1 0 0 0 17.07.2019Grupa Lotos z nową kampanią, kontynuacją cyklu „Naj nie bierze się znikąd”Kampania Grupy Lotos ruszyła 15 lipca. Jest to kontynuacja cyklu „Naj nie bierze się znikąd”, z udziałem Kuby Błaszczykowskiego i Kajetana Kajetanowicza.