Ogólnopolska kampania reklamowa porównywarki cen Wirtualnej Polski – tanio.pl
  • 0
  • 3
15.11.2010

Ogólnopolska kampania reklamowa porównywarki cen Wirtualnej Polski – tanio.pl

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa porównywarki cenowej Wirtualnej Polski – tanio.pl. Akcja promocyjna skierowana jest do użytkowników Internetu w przedziale wiekowym 20-40. Zasięgiem obejmuje takie kanały komunikacji, jak prasa (miesięczniki, tygodniki, dzienniki – ponad 55 tytułów), radio (m.in. PR 3, RMF, Zet, ESKA, Złote Przeboje, Roxy FM, Eska Rock), Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2010