Ogólnopolska kampania promująca miód i produkty pszczele
  • 0
  • 1
7.02.2008

Ogólnopolska kampania promująca miód i produkty pszczele

Na zlecenie Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych agencja Marketing & Comunications Consultants wraz z Doug Faber Family rozpoczynają realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Życie miodem słodzone”. Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej (50%), Rzeczpospolitej Polskiej (ARR) (30%) oraz konsorcjum producentów miodu i produktów pszczelich (20%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2008

Przełomowy Harvard Business Review Polska

W lutowym wydaniu magazynu Harvard Business Review Polska ukazała się "Lista przełomowych trendów 2008". To kompendium innowacyjnych, prowokujących koncepcji biznesowych na najbliższy rok, opisanych przez wybitnych specjalistów, teoretyków i praktyków zarządzania z całego świata. Od trzech lat polska edycja magazynu prezentuje ten materiał równocześnie z oryginalnym, lutowym numerem amerykańskiego Harvard Business Review.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2008

Hewitt Associates – kolejne badanie wynagrodzeń w branży nieruchomości

Hewitt Associates, firma specjalizująca się w doradztwie biznesowym oraz rozwiązaniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rozpoczyna kolejną edycję kompleksowego badania płacowego firm z branży nieruchomości. Badaniem objęte zostaną największe na polskim rynku firmy developerskie i zarządzające nieruchomościami. Podsumowanie bieżącej edycji ogłoszone zostanie w połowie maja br.