0 1 0 0 0 18.02.2008Nowi klienci Fama PR14 lutego agencja Fama PR podpisała umowę o współpracy z Sand Valley Company Sp. z o.o. Sand Valley to polsko-fiński inwestor realizujący projekt 18-dołkowego, mistrzowskiego pola golfowego w Pasłęku (woj. warmińsko-mazurskie). Do zadań agencji należeć będzie obsługa prasowa projektu, oraz działania komunikacyjne z inwestorami i środowiskiem golfowym.
0 1 0 0 0 18.02.2008Casting na prezentera kanału dla młodzieży ZigZapTelewizja Canal+ Cyfrowy ogłasza casting na prezentera kanału dla młodzieży ZIG ZAP.
0 1 0 0 0 18.02.2008Paula na EuroAlbedo po wygranym przetargu rozpoczyna realizację działań tradowych dla nowego produktu Dr. Oetkera z kategorii deserów gotowych, budyniu w łaty Paula. Celem promocji jest efektywne wprowadzenie nowego produktu do kanału tradycyjnego poprzez handlowców dystrybutorów.
0 1 0 0 0 18.02.2008Nestin Polska sponsorem walentynkowego koncertu Tomasza Stańko14 lutego 2008 Tomasz Stańko zagrał w Katowicach szczególny koncert. Po ponad trzydziestu latach wrócił do projektu Balladyna, tworząc wraz z muzykami ze śląskiej Akademii Muzycznej New Balladyna Quartet. Na koncert przyszło blisko tysiąc fanów. O romantyczną atmosferę walentynkowego wieczoru zadbał sponsor koncertu, firma Nestin Polska.
0 1 0 0 0 18.02.2008Link4 przekazał kolejny samochód do rehabilitacji chorych na stwardnienie rozsianeLink4 TU SA przekazało Gnieźnieńskiemu Oddziałowi Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego samochód, który zostanie wykorzystany do mobilnej rehabilitacji chorych na stwardnienie rozsiane. Program jest skierowany do chorych na SM z wysokim stopniem niepełnosprawności i nowo zdiagnozowanych z terenu województwa wielkopolskiego. Pierwsze wyjazdy rehabilitacyjne zostaną uruchomione na terenie powiatów gnieźnieńskiego i wrzesińskiego.
0 1 0 0 0 18.02.2008„Dolina Kreatywna” szuka młodych talentów artystycznychTrwa kampania wizerunkowa projektu stypendialnego „Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka”. Kampania ma na celu zwiększenie zainteresowania młodych twórców udziałem w poszczególnych konkursach oraz promocję „Doliny Kreatywnej” jako projektu ułatwiającego rozwój artystyczny utalentowanym młodym ludziom.
0 1 0 0 0 18.02.2008Wirtualne prezenty – Epuls podąża za FacebookEpuls jako pierwszy polski serwis społecznościowy wprowadził wirtualne prezenty. Możliwość wysyłania innym osobom wirtualnych podarunków jest dobrze znana wśród użytkowników Facebook.com, ale do tej pory nie mieli jej internauci korzystający z rodzimych serwisów społecznościowych.
1 1 0 0 0 15.02.2008Jerzy i Maciej Stuhrowie w reklamie Raiffeisen Bank Polska18 lutego startuje nowa kampania wizerunkowa Raiffeisen Bank Polska, z udziałem Jerzego i Macieja Stuhrów. Spot pt. „Rockefeller” to pierwsza w tym roku odsłona kampanii banku pod hasłem „Bank ludzi przedsiębiorczych”.
0 1 0 0 0 15.02.2008Konkurs Super Zima z Superfoto.plSuper Zima z Superfoto.pl to konkurs dla wszystkich pasjonatów fotografowania, którzy są użytkownikami superfoto.pl. Tematem jest zima i wszystko co z nią związane, czyli mroźne krajobrazy, sporty, portrety i inne zdjęcia kojarzące się z tą porą roku. Dla oceniających liczy się pomysł, kompozycja i jakość wykonania.
0 1 0 0 1 15.02.2008K2 Internet uruchamia dział produkcji wideoK2 Internet SA otworzyła w ramach swoich struktur w pełni funkcjonujący dział produkcji wideo.