Objętość i energia od wewnątrz
  • 0
  • 1
27.06.2005

Objętość i energia od wewnątrz

„To udowodnione! 75% więcej objętości” – zachwala właściwości najnowszego szamponu Garnier Fructis Objętość & Energia spot przygotowany przez agencję Publicis. Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek. Można ją oglądać od dziś w wybranych stacjach telewizyjnych. Od lipca będzie widoczna także w prasie. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni, którzy przywiązują wagę do utrzymania dobrego wyglądu włosów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 czerwca 2005