0 1 24.06.2005Just poluje dla VWfirmy TweetJust prowadzi kampanię promującą wejście nowego modelu VW POLO na polski rynek.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.06.2005Wernisaż wystawy projektów „Woda w mieście /plaża w mieście”23 czerwca na Płocie Elektrociepłowni Powiśle przy BUW odbędzie się wernisaż „Woda w mieście /plaża w mieście”. Partnerem wystawy jest Program Pozytywne Miasto Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 23.06.2005Złota Strzała dla IQ Marketing za innowacje na rynku BTLAgencja IQ Marketing (Poland) otrzymała statuetkę „Złotej Strzały” za wprowadzenie na rynek innowacyjnej techniki marketingu bezpośredniego.
0 1 0 0 0 23.06.2005Przejęcie na rynku usług mobilnychAgencja marketingu mobilnego adMobile zmieniła właściciela. Od maja tego roku spółka wchodzi w skład Platformy Mediowej Point Group. adMobile realizuje usługi m-marketingowe, poszerzając zakres usług Mobile Point Group – departamentu usług mobilnych Platformy Mediowej Point Group.
0 1 0 0 0 23.06.2005Koncertowe Lato 2005W ten weekend rusza wielka letnia trasa koncertowa. 40 koncertów gwiazd muzyki przez 10 wakacyjnych weekendów w 20 największych polskich kurortach, rodzinne gry i zabawy – to długo zapowiadana wspólna propozycja na lato tygodnika NAJ, RMF FM i Telewizji Polsat. Wielki start akcji w ten weekend w Karpaczu i Złotoryi.