O czym Polki zapominają, idąc na plażę?
  • 0
  • 1
9.07.2008

O czym Polki zapominają, idąc na plażę?

Wraz z sezonem urlopowym i upalnym latem miliony polskich konsumentek rozpoczęły marsz na plażę i opalanie w mocnych promieniach słońca. Tymczasem, jak pokazuje badanie „Kosmetyczka Polki”, aż 40% respondentek nie stosuje kosmetyków chroniących przed szkodliwym działaniem promieni UV. Najnowszy sondaż „Kosmetyczka Polki”, przeprowadzony przez agencję badawczą Inquiry, dostarcza interesujących danych na temat stosowania kosmetyków z filtrami ochrony przeciwsłonecznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47083 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.07.2008

Lenovo oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej

Firma Lenovo poinformowała o oficjalnym podpisaniu umowy partnerskiej pomiędzy polskim odziałem firmy Lenovo a Polskim Związkiem Piłki Siatkowej oraz Profesjonalną Ligą Piłki Siatkowej. W ramach otwartej, partnerskiej umowy na wspieranie Polskiej Siatkówki, Lenovo zapewni Polskiemu Związkowi Piłki Siatkowej i Profesjonalnej Lidze Piłki Siatkowej najnowocześniejsze rozwiązania komputerowe, w tym 70 notebooków Lenovo ThinkPad T61 rocznie oraz cenne doświadczenie we wspieraniu globalnych inicjatyw sportowych.