0 1 0 0 0 3.04.2008Branża reklamowa dla SOS Wiosek DziecięcychKampania „Niewiele trzeba by pomóc. Wystarczy Twój 1%” zachęca do przekazywania 1% podatku osieroconym dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych. Bezpłatne wsparcie promocyjne kampanii zapewniają specjaliści z branży reklamowej, PR i mediów. Akcja potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 3.04.2008Rusza kolejny etap kampanii reklamowej MastercookWraz z początkiem kwietnia 2008 roku rusza kolejny etap kampanii telewizyjnej promującej płyty indukcyjne marki Mastercook. Kampania prowadzona jest pod hasłem: „Mastercook Indukcja - grzanie zimne w dotyku”.
0 1 0 0 0 3.04.2008Adv.pl dla banku DnB NORD PolskaAdv.pl w ramach stałej współpracy z DnB NORD Polska zrealizuje kampanię sprzedażową jednego z produktów finansowych skierowanych do mikroprzedsiębiorstw. Agencja odpowiedzialna jest za strategię, kreacje oraz dobór mediów.
0 1 0 0 0 3.04.2008Fortuna promuje nową linię soków WW+Marka Fortuna (Agros Nova) w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej promuje nową linię soków wielowarzywnych WW+, które w lutym trafiły na sklepowe półki.
0 1 0 0 0 3.04.2008Najlepsi praktycy uczą w Szkole Marketingu Bezpośredniego12 kwietnia rusza kolejna edycja Szkoły Marketingu Bezpośredniego. Wyłącznym organizatorem jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego a wykładowcami najlepsi, polscy praktycy pracujący w firmach członkowskich SMB.
0 1 0 0 0 3.04.2008DQS i Underwriters Laboratories łączą siłyFirma DQS GmbH Deutsche Gesellschaft zur Zertifizierung von Managementsystemen z Frankfurtu w Niemczech ogłosiła, że przejmuje Management Systems Solutions, dział Underwriters Laboratories (UL) z Northbrook w stanie Illinois w USA, specjalizujący się w certyfikacji systemów zarządzania.
0 1 0 0 0 3.04.2008ID Communications Group promuje ekonomię społecznąAgencja Public Relations ID Communications Group zaangażowała się w projekt Promes. Swoją wiedzą ma wesprzeć promocję idei ekonomii społecznej.
0 1 0 0 0 3.04.2008Product placement w „Nie kłam, kochanie”Na ekrany kin wszedł właśnie nowy film „Nie kłam, kochanie”. Sześć projektów product placement dla marek: W.Kruk, Rolex, Nałęczowianka, Nescafé, Leroy Merlin, Pracuj.pl zrealizował w nim Mozaic – dział Omnicom Media Group specjalizujący się w niestandardowych formach reklamy.
0 1 0 0 0 3.04.2008Marketing wirusowy i wykorzystanie prawa cytatu na spotkaniu Kraków PR10 kwietnia, w Krakowie obędzie się 12 spotkanie stowarzyszenia Kraków PR.
1 1 0 0 0 2.04.2008McCann Erickson przygotowała pierwszą kampanię ATL dla PolocarduOd 1 kwietnia ruszyła przygotowana przez MCE kampania dla Polocardu - leku zapobiegającego zawałom serca z portfolio Polpharmy.