Nowy tytuł G+J Polska od 19 września na rynku
  • 0
  • 1
16.09.2011

Nowy tytuł G+J Polska od 19 września na rynku

Pierwszy numer miesięcznika „Sekrety Nauki” ukaże się 19 września. Jego nakład wyniesie 190 tys. egzemplarzy, a cena 4,99 zł. Premierę nowego tytułu wesprze kampania reklamowa o ogólnopolskim zasięgu. Strategicznym partnerem wspierającym nowy tytuł jest Discovery Channel.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2011

Tesco dla Szkół w tym roku ogłasza ekorewolucję

15 września rozpoczęła się dziewiąta edycja programu edukacyjnego Tesco dla Szkół. W tym roku organizator programu, firma Tesco Polska, zachęca uczniów szkół podstawowych i gimnazjów do pokazania ich własnych realnych działań na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego. Mogą oni utrwalić je w formie krótkich filmów nagranych za pomocą dowolnego urządzenia. Takie właśnie materiały oceniane będą w konkursie pt. „Ekorewolucja”.