0 1 0 16.01.2012Contact Center uruchomiła rozwiązanie typu cloudFirma Contact Center wprowadziła do swojej oferty nową usługę – pakiet aplikacji oraz narzędzi niezbędnych do uruchomienia profesjonalnego contact center. Wraz z zakupem usługi klient otrzymuje również wsparcie techniczne pracowników IT.
0 1 0 16.01.2012Rockwool Polska współpracuje z agencją PROd 1 stycznia Rockwool Polska, dostawca rozwiązań służących poprawie efektywności energetycznej, akustyki i bezpieczeństwa pożarowego obiektów budowlanych, współpracuje z agencją Toolbox Creative Communications.
1 1 0 16.01.2012Kampania reklamowa Mlekołaków (wideo)16 stycznia wystartowała kampania marki Mlekołaki pod hasłem „Inwazja smaku w Mlekołaku”. Akcja spotu ma miejsce w fabryce Mlekołaków, gdzie dzieci i ich rodzice odkrywają udoskonalone płatki. Pomagają im w tym bohaterowie z opakowań Mlekołaków.
0 1 0 16.01.2012ZTE Poland podpisała długoterminową umowę z agencją PRFirma ZTE Poland, producent i dostawca nowoczesnych rozwiązań dla firm telekomunikacyjnych, przedłużyła współpracę z agencją 4 Publicity.
0 1 1 16.01.2012Ségécé Polska wybrała agencję marketingowąSégécé Polska – firma specjalizująca się w kompleksowym zarządzaniu nieruchomościami – rozpoczyna współpracę z agencją Effectica.
1 1 0 16.01.2012Katarzyna Kuziemska twarzą Asequrelli (wideo)Katarzyna Kuziemska, I Wicemiss Świata Studentek 2010, została twarzą kampanii reklamowej produktu Asequrella firmy Aflofarm.
0 1 0 16.01.2012TVR w portfolio AtmediaTVR – telewizja rolnicza – dołącza do portfolio Atmedia. Czas reklamowy w stacji dostępny jest od 1 lutego, czyli od momentu objęcia stacji monitoringiem Nielsen Audience Measurement.
1 1 0 16.01.2012Kolejny odcinek kampanii ING „WiFi Express” (wideo)Akcja serialu „WiFi Express” toczy się w wagonie kolejowym z dostępem do Internetu.
1 1 0 16.01.2012Serce i Rozum zachwalają Funpack HD z filmami za darmo (wideo)Serce i Rozum występują w kampanii „Funpack HD VOD”, reklamującej darmowe filmy, do których dostęp można uzyskać do maja.
2 1 0 16.01.2012Kolejna edycja kampanii Fundacji Polsat (wideo)Druga odsłona kampanii Fundacji Polsat „Jesteśmy dla dzieci” rozpoczęła się 13 stycznia. Celem akcji jest pokazanie roli rodziców w codziennej walce o lepsze życie ich chorych dzieci.