0 1 24.04.2009Nowe oblicze Zielonej Budkizarządzanie marką TweetZielona Budka rozpoczyna nowy sezon wprowadzając nowy logotyp oraz nowe opakowania produktów.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.04.2009Polska gospodarzem światowych finałów Imagine Cup 2010Wicepremier i minister gospodarki Waldemar Pawlak oraz Steve Ballmer, prezes Microsoft Corporation, poinformowali dziś, że w przyszłym roku Polska będzie gospodarzem organizowanych przez Microsoft światowych finałów konkursu technologicznego Imagine Cup 2010.
0 1 0 0 0 24.04.2009Gala European Trusted Brands 2009We wtorek, 21. kwietnia br. w Galerii Porczyńskich w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2009. Podczas uroczystego wieczoru uhonorowane zostały marki, cieszące się największym zaufaniem konsumentów. Przyznano im Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2009. Po raz pierwszy przyznano także dyplomy dla Marek Najbardziej Przyjaznych Środowisku.
0 1 0 0 0 24.04.2009Warsztaty "Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki"Akademia Marki zaprasza na warsztaty szkoleniowe "Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki". Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach: 21- 22 maj 2009 roku.
0 1 0 0 0 24.04.2009Carlsberg Polska promuje piwo Piast NiepasteryzowaneMarka Piast, z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o nowy, limitowany produkt: piwo Piast Niepasteryzowane. Pojawienie się Piasta Niepasteryzowanego na rynku wesprze kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże piwo z innej beczki – Niepasteryzowane”, realizowana na obszarze największych miast regionu Dolnego Śląska, przy pomocy wielkoformatowych siatek i flag.