Dwa nowe formaty reklamowe na TikToku od października
  • 0
  • 1
20.09.2019

Dwa nowe formaty reklamowe na TikToku od października

TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48167 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2019

Rzecznik Praw Obywatelskich i organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym krytykują kampanię „Nie świruj, idź na wybory!”

Rzecznik Praw Obywatelskich wydał oświadczenie w sprawie kampanii „Nie świruj, idź na wybory!”. Stanowczo sprzeciwia się w nim konstruowaniu kampanii profrekwencyjnych na bazie stereotypów dotyczących grup narażonych na dyskryminację, w tym osób chorujących psychicznie. W podobnym tonie wypowiadają się m.in. Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Forum Osób z Niepełnosprawnościami czy Fundacja Integracja.