Dwa nowe formaty reklamowe na TikToku od października
  • 0
  • 1
20.09.2019

Dwa nowe formaty reklamowe na TikToku od października

TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.

Nowe formaty reklamowe na TikToku to:

  • brand takeover: 5-sekundowe pełnoekranowe wideo lub kreacja, które ukazują się wszystkim użytkownikom otwierającym aplikację w danym dniu. Rekomendowane przy dużych aktywacjach, wprowadzaniu produktów i silnym uderzeniu mediowym.
  • topview: wideo lub kreacja trwająca 5–60 sekund. Wyświetla się użytkownikom zarówno przy uruchamianiu aplikacji, jak i w feedzie organicznym tiktokerów. Format polecany do kampanii rozłożonych w czasie. Pozwala na rozszerzenie zasięgu, daje gwarancję minimalnego czasu wyświetlenia.

Obecnie w Polsce na TikToku dostępne są już:

  • in-feed video: pełnoekranowe kilkusekundowe reklamy prezentowane w feedzie „Dla Ciebie”.
  • branded effects: możliwość utworzenia przez marki własnych filtrów 2D i 3D (jak na Snapchacie), używanych potem przy tworzeniu tiktoków przez użytkowników.

W 2020 r. ma z kolei pojawić się hashtag challenge, czyli możliwość utworzenia określonego hashtagu promowanego w feedzie TikToka. Poprzez challenge:

  • wyznacza się cele,
  • wskazuje możliwe do zdobycia nagrody,
  • zachęca się użytkowników do tworzenia wideo i treści z myślą o danym konkursie, na bazie ścieżki dźwiękowej lub konkretnego zadania.
  • 1

Nowe formaty reklamowe na TikToku

20 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2019

Rzecznik Praw Obywatelskich i organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym krytykują kampanię „Nie świruj, idź na wybory!”

Rzecznik Praw Obywatelskich wydał oświadczenie w sprawie kampanii „Nie świruj, idź na wybory!”. Stanowczo sprzeciwia się w nim konstruowaniu kampanii profrekwencyjnych na bazie stereotypów dotyczących grup narażonych na dyskryminację, w tym osób chorujących psychicznie. W podobnym tonie wypowiadają się m.in. Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Forum Osób z Niepełnosprawnościami czy Fundacja Integracja.