Kampania na TikToku promująca Indonezję
  • 0
  • 4
24.05.2019

Kampania na TikToku promująca Indonezję

Z końcem kwietnia TikTok rozpoczął współpracę z Ministerstwem Turystyki Indonezji. W kampanię turystyczną kraju zaangażował się chiński gigant technologiczny ByteDance, twórca TikToka. Utworzono m.in. challenge #wonderfulIndonesia. Użytkownicy aplikacji są zachęcani do publikowania najlepszych momentów ze swoich podróży po wyspach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47061 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2019

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie przestrzegania zasad etyki PR

10 maja, po publikacji „Super Expressu” dotyczącej dzieci premiera Mateusza Morawieckiego, zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zwrócił się do Rady Etyki Public Relations z prośbą o wydanie opinii. REPR oświadczyła, że nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na to. Jednocześnie apeluje o przestrzeganie istniejących w naszym kraju zapisów kodeksów etycznych public relations. Zwraca też uwagę na potencjalne zagrożenia wynikające z łączenia funkcji specjalisty ds. PR z pracą dziennikarza.