Kampania na TikToku promująca Indonezję
  • 0
  • 4
24.05.2019

Kampania na TikToku promująca Indonezję

Z końcem kwietnia TikTok rozpoczął współpracę z Ministerstwem Turystyki Indonezji. W kampanię turystyczną kraju zaangażował się chiński gigant technologiczny ByteDance, twórca TikToka. Utworzono m.in. challenge #wonderfulIndonesia. Użytkownicy aplikacji są zachęcani do publikowania najlepszych momentów ze swoich podróży po wyspach.

Partnerstwo jest pierwszym tego typu działaniem firmy technologicznej. Kampania ma pokazać piękno Indonezji i zachęcać do jej odwiedzin.

TikTok namawia użytkowników do dzielenia się ich ulubionymi momentami z podróży. Dodatkowo mogą oni wziąć udział w rozpoczętym 26 kwietnia internetowym wyzwaniu. Należy nagrać krótkie wideo z podróży po wyspach i dodać hashtag #wonderfullIndonesia.

Kampania obejmuje też współpracę z lokalnymi twórcami i influencerami. Tiktokowy challenge promowany jest specjalnymi filtrami, naklejkami oraz objazdowymi spotkaniami z dziennikarzami.

  • 4

24 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2019

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie przestrzegania zasad etyki PR

10 maja, po publikacji „Super Expressu” dotyczącej dzieci premiera Mateusza Morawieckiego, zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zwrócił się do Rady Etyki Public Relations z prośbą o wydanie opinii. REPR oświadczyła, że nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na to. Jednocześnie apeluje o przestrzeganie istniejących w naszym kraju zapisów kodeksów etycznych public relations. Zwraca też uwagę na potencjalne zagrożenia wynikające z łączenia funkcji specjalisty ds. PR z pracą dziennikarza.