Zmiany w strukturach agencji influencer marketingu GetHero
  • 0
  • 4
8.03.2019

Zmiany w strukturach agencji influencer marketingu GetHero

GetHero wyodrębnia w swoich strukturach trzy nowe działy: gaming, beauty/fashion oraz lifestyle/FMCG. Będą one działać w segmentach rynku, w których pozycja influencer marketingu jest silna i stale rosnąca. Agencja zatrudniła też Annę Szczepańską na stanowisku key account managera w dziale new business.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2019

7 marca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2019

Aktywni i wygadani klienci – przekleństwo czy błogosławieństwo? Raport „Customer Listening 2.0”

Konsumenci zapytani o to, kto ich zdaniem najlepiej reprezentuje marki na rynku, wybierają siebie, czyli klientów, którzy produkty tych marek kupują, używają ich i znają je najlepiej. Do wyboru były również odpowiedzi: „pracownicy”, „osoby zarządzające marką”, „eksperci” oraz „celebryci i blogerzy”. Dziewięciu na dziesięciu internautów chce, aby marki słuchały ich głosu, analizowały ich opinie, reklamacje i pomysły – pokazuje raport Mobile Institute „Customer Listening 2.0”.