Zmiany w strukturach agencji influencer marketingu GetHero
  • 0
  • 4
8.03.2019

Zmiany w strukturach agencji influencer marketingu GetHero

GetHero wyodrębnia w swoich strukturach trzy nowe działy: gaming, beauty/fashion oraz lifestyle/FMCG. Będą one działać w segmentach rynku, w których pozycja influencer marketingu jest silna i stale rosnąca. Agencja zatrudniła też Annę Szczepańską na stanowisku key account managera w dziale new business.

Nowe działy zostają wyodrębnione w GetHero w związku z dynamicznym wzrostem biznesu oraz liczby projektów z obszarów gaming, beauty/fashion i lifestyle/FMCG,

Senior project managerem oraz liderem działu gaming został Karol Sado. Do tej pory zajmował stanowisko talent specialist, był też odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów dla agencji. Ma dwuletnie doświadczenie w marketingu i prawie czteroletnie w kontaktach z klientami.

W dziale beauty/fashion Martyna Groll awansowała z funkcji account managera na stanowisko senior project managera oraz lidera zespołu. Od siedmiu lat zajmuje się marketingiem, a od ponad trzech również mediami społecznościowymi.

Liderem zespołu lifestyle/FMCG została awansowana na stanowisko senior project managera Agata Szarniewska. Ma ona czteroletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami. Dodatkowo jest nauczycielem akademickim, specjalizuje się w strategiach marketingowych i kampaniach reklamowych.

Nowi team leaderzy będą odpowiadali za:

  • koordynowanie działań zespołów,
  • zarządzanie prowadzonymi projektami,
  • tworzenie kampanii i zarządzanie nimi (m.in. harmonogramy, budżety),
  • przygotowywanie ofert i raportów.

Na początku 2019 r. funkcję key account managera w GetHero objęła Anna Szczepańska. Z branżą marketingową związana jest od ponad ośmiu lat. Ma prawie pięcioletnie doświadczenie we współpracy z kluczowymi klientami oraz w zarządzaniu projektami w firmach z sektora e-mail marketingu. Na nowym stanowisku zajmuje się budowaniem i rozwijaniem współpracy z najważniejszymi klientami agencji.

GetHero współpracuje z ponad setką twórców internetowych w Polsce. Są wśród nich m.in. Rezigiusz, Multi czy Friz. Agencja zrealizowała do tej pory ponad 1000 kampanii na platformach YouTube i TikTok (dawniej Musical.ly). Zajmuje się także tworzeniem treści wideo na potrzeby kampanii oraz organizowaniem wydarzeń, m.in. MeetUpu – największego w Polsce spotkania youtuberów z ich fanami.

  • 4

Anna Szczepańska

Karol Sado

Martyna Groll

Agata Szarniewska

8 marca 2019

7 marca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2019

Aktywni i wygadani klienci – przekleństwo czy błogosławieństwo? Raport „Customer Listening 2.0”

Konsumenci zapytani o to, kto ich zdaniem najlepiej reprezentuje marki na rynku, wybierają siebie, czyli klientów, którzy produkty tych marek kupują, używają ich i znają je najlepiej. Do wyboru były również odpowiedzi: „pracownicy”, „osoby zarządzające marką”, „eksperci” oraz „celebryci i blogerzy”. Dziewięciu na dziesięciu internautów chce, aby marki słuchały ich głosu, analizowały ich opinie, reklamacje i pomysły – pokazuje raport Mobile Institute „Customer Listening 2.0”.