0 2 0 0 0 3.08.2017Lidl najaktywniejszą marką w telewizji. Tuż za nim telekomyWśród najbardziej aktywnych marek w telewizji, które osiągnęły wynik co najmniej 10 000 GRP w grupie 4+ w pierwszym półroczu 2017 r., liderem jest Lidl (GRP 32 100). Na podium uplasowali się też operatorzy sieci komórkowych: Orange (GRP 25 058) i T-Mobile (22 978) – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
2 4 0 0 0 3.08.2017Chłodzimierz i internetowi influencerzy promują lody KoralW lipcu rozpoczęła się wakacyjna akcja promocyjna lodów Koral. Jej hasło to „Pogromcy upału”. Przygotowano m.in. grę oraz road show nad Bałtykiem. W działania zaangażowano influencerów, m.in. Mandzia, Mamiko i Yoczooka oraz Aliena.
0 0 0 0 0 3.08.2017Tefal, Rowenta i Home & Cook pod opieką VanLeif w social mediaGroupe SEB rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek Tefal, Rowenta oraz sieci sklepów Home & Cook w mediach społecznościowych. Wygrała go agencja VanLeif.
0 1 0 0 1 3.08.2017Polscy CEO są rzadko obecni w social media – wyniki badania5 proc. prezesów największych polskich firm prowadzi komunikację na Twitterze, a 30 proc. za pośrednictwem LinkedIna. Jeśli chodzi o obecność w tych kanałach, nasi CEO na tle kolegów z innych rynków wypadają bardzo słabo – pokazuje badanie sieci Ecco International Communications Network.
0 1 0 0 0 3.08.2017W lipcu optymizm konsumentów wciąż wysoki – TNS Consumer IndexTrend wzrostu optymizmu konsumenckiego znajduje potwierdzenie w kolejnym z rzędu miesiącu. TNS Consumer Index szybuje wysoko, osiągając +3 p.p. To nieco mniej niż w czerwcu (+3,6), ale wciąż jest to poziom wartości najwyższych dla bieżącej dekady.
0 0 0 0 0 2.08.2017Lato to pora smartfonów i tabletów. Analiza RTB HouseSezonowość kampanii marketingowych to nie tylko nowe promocje i wyprzedaże. To także zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów, m.in. w tym, jak wyszukują i kupują oni produkty online. Z analiz RTB House wynika, że aktywność użytkowników smartfonów i tabletów rośnie w miesiącach letnich nawet o kilkadziesiąt procent.
0 3 0 0 0 2.08.2017Stacje paliw coraz lepiej spełniają oczekiwania kierowców – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaPoziom satysfakcji klientów stacji paliw systematycznie rośnie. Maleją z kolei różnice w ocenie poszczególnych sieci. Kierowcy najwyżej oceniają: Lotos, Statoil (Circle K) i Orlen – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 0 0 2.08.2017Semilac wybrał agencję PRPrzetarg na obsługę public relations marki lakierów do paznokci Semilac wygrał Havas PR. Agencja poprowadzi działania w zakresie komunikacji produktowej.
1 6 0 0 0 2.08.2017Kampania „Gdańsk. Tu się żyje!”Gdańsk ukazany z perspektywy dwojga bohaterów, którzy decydują się zostać w nim na stałe. Ten filmowy zwiastun to najnowszy element kampanii miasta. Ma inspirować do rozważenia życiowej zmiany – przeprowadzki nad morze.
0 0 0 0 0 2.08.2017Awin i Affilinet łączą się w ramach jednej sieciSieć reklamy efektywnościowej Awin włączy w swoje struktury niemiecką firmę Affilinet. Fuzja ma wzmocnić pozycję Awinu na europejskim rynku. Pozwoli też przeznaczyć kolejne zasoby na rzecz dalszego międzynarodowego rozwoju.