0 1 0 0 0 28.11.2018Twitter Trends październik 2018 – czas wyboruPaździernik był miesiącem wyborów samorządowych. Polityczne spory na Twitterze osiągnęły temperaturę wrzenia. Na czoło rankingu najczęściej wspominanych polskich kont wrócił profil Prawa i Sprawiedliwości, wyprzedzając premiera Mateusza Morawieckiego – pokazuje „Twitter Trends” Sotrendera.
0 0 0 0 0 28.11.2018PR Camp w połowie grudnia w KrakowieCzłonkowie krakowskiego oddziału Europejskiego Forum Studentów AEGEE organizują trzydniowe szkolenie PR Camp. Jest to cykliczne wydarzenie, które co roku gromadzi entuzjastów marketingu i nowych mediów. Tegoroczna edycja odbędzie się 14–16 grudnia w Orange Office Park.
1 0 0 0 0 27.11.2018Internetowa kampania Alior Banku26 listopada Alior Bank rozpoczął kampanię online dotyczącą nowej bankowości internetowej i mobilnej. Tym razem marka postawiła na mocne kolory i dynamikę, zwracając się głównie do użytkowników mediów społecznościowych.
1 0 0 0 0 27.11.2018Niewidomy pisarz prowadzi samochód w spocie BMWMichael Fehr jest niemal zupełnie niewidomym szwajcarskim pisarzem. W spocie BMW zasiadł za kierownicą modelu 8 Coupé.
0 0 0 0 0 27.11.2018Biała księga SAR i PSML – rozdział „Przetarg na produkcję filmów reklamowych” opublikowanyRozdział Białej księgi przetargów dla obszaru produkcji filmów reklamowych został opublikowany. Dobre praktyki i najlepsze standardy są efektem organizowanego przez SAR i PSML dialogu branżowego. Uczestniczyli w nim reklamodawcy, agencje i domy produkcyjne. Zamiarem autorów jest podniesienie przejrzystości i poprawa efektywności procesów przetargowych.
3 0 0 0 0 27.11.2018Orange z kampanią świątecznąRozpoczęła się świąteczna kampania Orange Polska. Spoty to historia o tym, jak przygotować się na wizytę niezapowiedzianego gościa. Jego ugoszczenie jest przecież częścią polskiej tradycji.
0 0 0 0 0 27.11.2018People based marketing – kolejna moda czy konieczność? Raport Dentsu Aegis Network PolskaGrupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych skierowanych do konkretnych odbiorców.
0 1 0 0 0 27.11.2018Z optymizmem patrzymy na przyszłość nauki. Badanie „State of Science Index”Wynalezienie leku na raka, latające samochody, a może ułatwiony dostęp do energii odnawialnej? Co może sprawić, że ludzie zaczną dostrzegać i doceniać wpływ nauki na ich życie – zarówno w skali całych społeczeństw, jak i codziennych czynności? 3M, publikując wyniki globalnego raportu „State of Science Index”, poszukuje odpowiedzi na ważne pytania dotyczące stosunku ludzi do nauki.
0 0 0 0 1 27.11.2018WPP łączy J. Walter Thompson i WundermanaHolding reklamowy WPP zdecydował się na połączenie agencji J. Walter Thompson i Wunderman. W rezultacie powstał podmiot, który funkcjonować będzie pod nazwą Wunderman Thompson.
0 0 0 0 0 27.11.2018KRRiT, IAA i SAR podpisują list intencyjny w sprawie badań konsumpcji mediówKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podpisały list intencyjny w sprawie powołania JIC (Joint Industry Committee) poświęconego badaniom konsumpcji mediów.