0 1 0 4.10.2019TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowejTelewizja hybrydowa (HbbTV) pozwala na wyświetlanie takich samych treści jak na stronach WWW bezpośrednio na ekranie telewizora. W Polsce mogą z niej już korzystać wszyscy użytkownicy naziemnej telewizji cyfrowej MUX, mający telewizory z opcją smart TV i podłączeniem do internetu. Po raz pierwszy komercyjnie nowego formatu reklamy użyto w kampanii marki Almette w stacji TVN.
2 0 1 4.10.2019„W Biblii to o tym w ogóle nie napisano” – Piotr Fronczewski w kampanii ZDM jako Święty PiotrKampania „Obudź się! Uwaga = życie” Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie ma na celu poprawę bezpieczeństwa seniorów na warszawskich drogach. W spocie Piotr Fronczewski ma ocenić, czy starsza kobieta może pójść do Nieba. Niestety, zbyt wiele razy przechodziła przez ulicę w miejscach niedozwolonych.
0 1 0 4.10.2019Robert Lewandowski promuje sklep internetowy Huawei humorystycznymi spotamiHuawei z okazji otwarcia oficjalnego internetowego sklepu marki przygotował 3 krótkie filmy z udziałem Roberta Lewandowskiego. Ambasador marki w Polsce testuje w nich działanie sklepu i dzieli się swoimi wrażeniami.
0 0 0 4.10.2019Zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy – podjęła je branża marketingowa i mediowaStowarzyszenia SAR, IAB Polska, IAA Polska, Izba Wydawców Prasy i ZFPR podjęły zobowiązanie do walki z ad fraudem i dezinformacją.
0 3 0 3.10.2019Gdzie najczęściej zaczynają i kończą e-zakupy Polacy?W Polsce dwie najpopularniejsze witryny dla robiących e-zakupy to Allegro i Google. To właśnie te dwa miejsca najczęściej występują na różnych etapach ścieżki zakupowej konsumentów. Tak wynika z 2. edycji badania przeprowadzonego przez IRCenter.
3 1 0 3.10.2019Sonia Bohosiewicz i Amazon Prime w nowej kampanii T-MobileT‑Mobile rozszerzył ofertę o platformę Amazon Prime Video. Pokazuje to w nowej odsłonie kampanii „Bez nonsensów”. Główną bohaterką spotów jest aktorka Sonia Bohosiewicz.
1 1 1 3.10.2019100% Kubuś szczery jak dzieci. Marka w spocie podkreśla dobry skład swoich sokówW najnowszej kampanii marka promuje swoje soki 100% Kubuś. Podkreśla, że są to produkty przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych, o prostym składzie i naturalnym smaku.
5 0 0 3.10.2019Gang Słodziaków górą w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam ze zwierzakami do YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu. Drugie miejsce niespodziewanie zajął film promocyjny darmowej gry „Clash of Clans” z okazji 7. rocznicy jej wydania. Podium zamyka spot promocyjny Lidla, który ma rozwiewać wątpliwości dotyczące soli w codziennej diecie.
1 0 0 3.10.2019Krzysztof Gonciarz w kampanii wizerunkowej Software Development AcademyKrzysztof Gonciarz rozpoczął współpracę z akademią programowania Software Development Academy. W ramach akcji influencer opowiada o zaletach programowania i świata IT, a także o korzyściach wynikających z bycia programistą.
0 1 0 3.10.2019Circle K rozpoczyna akcję „Przystanek Hot Dog”„Przystanek Hot Dog” – to hasło najnowszej akcji promocyjnej Circle K. Celem akcji jest pokazanie konsumentom, że stacje sieci to miejsca, w których wielokrotnie w ciągu dnia można się na chwilę zatrzymać i coś zjeść.