PKO BP, PKO SA i Raiffeisen Bank Polska ukarane przez UOKiK
  • 0
  • 1
15.01.2013

PKO BP, PKO SA i Raiffeisen Bank Polska ukarane przez UOKiK

Wprowadzająca w błąd kampania reklamowa, zwlekanie z przekazywaniem do BIK informacji o spłacie kredytu czy niedozwolone klauzule w umowach o kredyt hipoteczny – to przykłady praktyk stosowanych w trzech polskich bankach. Rozwiązania te zakwestionowała prezes UOKiK. Suma nałożonych kar to ponad 6,5 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Badania z Contact Center. Nowy standard przygotowania i realizacji projektów badawczych w Contact Center sp. z o.o.

Charakterystyką projektów badawczych w Contact Center jest ich masowość oraz pełne wsparcie narzędzi call center przeznaczonych do kampanii telefonicznych i elektronicznych. Dzięki efektowi skali oraz specjalizowanym własnym narzędziom informatycznym realizowane projekty zachowują bardzo dobrą relację pomiędzy ceną i jakością.
Artykuł promocyjny