Nowa, piłkarska edycja gry z Sercem i Rozumem
  • 0
  • 1
28.06.2012

Nowa, piłkarska edycja gry z Sercem i Rozumem

To już druga gra mobilna, która wykorzystuje brand heroes marki Orange. Tym razem gra nawiązuje do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Gracze mają do dyspozycji dwie postaci, których zadaniem jest strzelanie goli.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 czerwca 2012

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.06.2012

Auto dla Polaka – raport

Wymarzone auto Polaka musi być przede wszystkim tanie, jak samochód używany, ale w stanie idealnym, jak prosto salonu, i kupione dzięki całkowicie bezpiecznej transakcji. Powinno być autem popularnym, żeby serwis i części nie były zbyt kosztowne, ale też musi być autem niepowtarzalnym, by wzbudzało podziw i zdumienie sąsiadów – Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się samochodowym preferencjom Polaków.