0 1 0 0 0 13.05.2009Samsung zaprasza na Samsung Mobile Live„Get in touch” – pod takim hasłem Samsung rozpoczęło się ogólnopolskie mobilne roadshow, którym producent pragnie przybliżyć technologię dotyku. Samsung Mobile Live to seria imprez obejmujących 20 miast w całej Polsce, odbywających się w największych centrach handlowych od 11 maja do końca czerwca br.
0 1 0 0 0 13.05.2009Red Star Media Ósmym Wieczorze z Marketingiem w KatowicachW najbliższy czwartek (14 maja 2009) w ramach katowickiego Ósmego Wieczoru z Marketingiem odbędzie się prelekcja prezesa zarządu Red Star Media sp. z o.o. – Wiktora W. Kammera na temat: Między PR a Reklamą - Product Placement.
0 1 0 0 0 13.05.2009Kampania wizerunkowa Demo Effective Launching dla marki Wunder-Baum1 maja 2009 roku rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa przygotowana przez DEMO Effective Launching dla marki samochodowych odświeżaczy powietrza Wunder-Baum.
0 1 0 0 0 13.05.2009Trwa kampania Cinema ParkRuszyła najnowsza kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy PRO Media House wspierająca otwarcie nowego, drugiego w Polsce Interaktywnego Kina Cinema Park – marki należącej do portfolio Cinema City Poland.
0 1 0 0 0 13.05.2009Ipsos rozwija badania telefoniczne prowadzone przez ankieterów z domuIpsos rozwija system badań telefonicznych realizowanych z domów ankieterów, tzw. CATI@Home. System został przez Ipsos testowo wprowadzony w październiku zeszłego roku. Obecnie firma prowadzi rekrutację ankieterów w całej Polsce.
0 1 0 0 0 12.05.2009Strach przed kryzysem przyczyną paraliżu decyzyjnegoWedług najnowszego raportu „The Workplace Fear Index” sieciowej agencji United PR - Ketchum Worldwide, strach przed kryzysem ekonomicznym wpływa negatywnie na wiele aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw, przyczyniając się do pogorszenia ich sytuacji ekonomicznej.
0 1 0 0 0 12.05.2009Innowacja z PolskiZaledwie 42% Polaków wierzy, że innowacyjny produkt z Polski odniesie globalny sukces – wynika z raportu firmy doradczej On Board PR opracowanego na podstawie badań PBS DGA. Stosunkowo największe nadzieje Polacy wiążą z medycyną i farmacją oraz informatyką.
0 1 0 0 0 12.05.2009Banah Group będzie pracować dla marki TriomarAgencja Reklamowa Banah Group wygrała przetarg na obsługę kampanii reklamowej linii preparatów Triomar, znajdujących się w ofercie polskiego dystrybutora leków OTC i suplementów diety, firmy Axellus.
0 1 0 0 0 12.05.2009Great Open House wspiera Sklepy Komfort SAAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House przygotowała i zorganizowała kampanię Bluetooth marketingową dla swojego klienta Sklepy Komfort SA. Kampania pod hasłem „Włącz Bluetooth – odbierz rabat” została przeprowadzona podczas warszawskich targów wyposażenia wnętrz – „Modne Wnętrze 2009.”
0 1 0 0 0 12.05.2009Wybierz Twarz Netii w Wolnych WyborachAdamczyk, Kot, czy Różczka? 11 maja br. ruszają Wolne Wybory na Twarz Netii, w których, w imię wolności wyboru, każdy może zagłosować na jednego z kandydatów. Jest to element nowej kampanii wizerunkowej firmy.