„Czerwiec demokratów”
  • 0
  • 1
24.05.2005

„Czerwiec demokratów”

W czerwcu rusza ogólnopolska kampania outdoorowa Partii Demokratycznej. Ten miesiąc wybrano nieprzypadkowo – szesnaście lat temu, dzięki zwycięstwu Solidarności, zwyciężyła polska demokracja. W czerwcu PD chce kontynuować rekrutację członków i sympatyków partii. Dlatego już 1 czerwca rozpocznie się ogólnopolska kampania outdoorowa. W całej Polsce (ze szczególnym uwzględnieniem pięciu miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska oraz aglomeracji śląskiej) pojawi się 800 tablic, głównie cityboardów o wymiarach 3m x 6m.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2005

Euro RSCG Marketing House dla Carlsberg Polska

Agencja specjalizująca się w Customer Relationship Marketing - Euro RSCG Marketing House obsługuje już od ponad dwóch lat firmę Carlsberg Polska. Obecnie agencja zajmuje się promocjami sprzedaży dla takich Brandów jak Carlsberg - promocja "Carlsberg Jet", związana z kampanią wizerunkową oraz obsługuje konkurs marki Bosman. Zadanie agencji polega na doradztwie w zakresie mechaniki, budowaniu bazy danych, obsłudze przychodzących zgłoszeń oraz zakupie i wysyłce nagród.